Kirjauduppas ulos välillä, mulle ainakin tekee noin, jos olen liian kauan kirjautuneena.Alkuperäinen kirjoittaja badass:alkuviikosta, mutta miksi mun y-viesti kirjekuoren kohdalla tuol ylhäällä on vaan valkonen laatikko
Ai että pieni vihje?? B)Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kirjauduppas ulos välillä, mulle ainakin tekee noin, jos olen liian kauan kirjautuneena.Alkuperäinen kirjoittaja badass:alkuviikosta, mutta miksi mun y-viesti kirjekuoren kohdalla tuol ylhäällä on vaan valkonen laatikko
Ha, kauas sitä ollaan tääl jo istuttu? B)Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kirjauduppas ulos välillä, mulle ainakin tekee noin, jos olen liian kauan kirjautuneena.Alkuperäinen kirjoittaja badass:alkuviikosta, mutta miksi mun y-viesti kirjekuoren kohdalla tuol ylhäällä on vaan valkonen laatikko
Juu, sellanen hienovarainen,,, :saint:Alkuperäinen kirjoittaja PellekaijaPum:Ai että pieni vihje?? B)Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kirjauduppas ulos välillä, mulle ainakin tekee noin, jos olen liian kauan kirjautuneena.Alkuperäinen kirjoittaja badass:alkuviikosta, mutta miksi mun y-viesti kirjekuoren kohdalla tuol ylhäällä on vaan valkonen laatikko
Sama täällä..Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:öööö kauan kauan sitten ja sekin jäi siihen yhteen...