Milloin viimeksi käytit postin palveluita? Paketin noutoa postista ei tässä lasketa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli kysymys kuuluu, koska viimeksi käytit postin palveluja?
Muita kuin tilaamasi paketin noutoa postista tai hait lehden jonka postipoika laatikkoosi toi.

Eli lähetitkö kortin, kirjeen, paketin ym.?

a) Kahden päivän sisällä.
b) Viikon sisällä.
c) Kuukauden sisällä.
d) Kauemmin,kuinka kauan sitten?

Tuli mieleen kun pitkästä aikaa kävin postissa. Joku muutos oli tehty viime kertaan ja liike oli täytetty mitä ihmeellisemmällä oheiskrääsällä.
Heijastinta, purkkaa,karkkia, ihan kaikkea laidasta laitaan.
Mietin että näinkö huonosti postilla nykyään menee?

Itse käytän postia vain satunnaisten netistä tilattujen pakettien noutoon, muista palveluista on mielikuva että ovat ylihinnoiteltuja ja hitaita.

No mä olen Postilla töissä, että joka päivä siellä tulee käytyä, tosin eipä noita kirjeitä usein tule lähetettyä. Toisekseen ap ei ole tainnu vuosiin käydä Postissa, koska noita oheistuotteita on ollut siellä myynnissä jo vuosikausia.

[QUOTE="vieras";27520931]No mä olen Postilla töissä, että joka päivä siellä tulee käytyä, tosin eipä noita kirjeitä usein tule lähetettyä. Toisekseen ap ei ole tainnu vuosiin käydä Postissa, koska noita oheistuotteita on ollut siellä myynnissä jo vuosikausia.[/QUOTE]

Kuten sanoin, postissamme oli tehty muutos ja aiemmin pieni määrää krääsää oli jossain nurkassa, nyt näytti kun koko pulju olisi täytetty oheistavaroilla.

Mutta siis tämä ei ole se pointti vaan postin palvelujen käyttö, jos pysytään siinä.

Vajaa viikko sitten tiputin postilaatikkoon isänpäiväkortteja. Joku viikko sitten kävin parina peräkkäisenä päivänä hakemassa paketteja (toinen oli tilaus, toinen nettikilpailuvoitto) ja samalla hain vihreitä economy tarroja ulkomaan joulupakettikirjeitä varten, postimerkkejä on varastossa reilusti, täydentelen lähinnä pikkumerkkien varastoa. Olen myös useampaan kertaan käynyt ostamassa sieltä erikoiskolikoita, kun on saanut tyyliin 5 eurolla 5 euron kolikko.

b) Viikon sisällä lähetin isänpäiväpostia. Siihen ei tosin postia tarvittu. Postimerkin ostin kaupasta ja kortin pudotin lähimpään postilaatikkoon.

Postissa tulee nykyään käytyä harvoin. Meidän lähin posti muuten toimii nykyään R-kioskissa. Se sentään vastaa yhden kokonaisen postinumeroalueen toimista.

Yhteistyössä