Milloin verenpainemittari tekee errorit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mittailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mittailija

Vieras
Mittaako verenpainemittari liian alhaiset arvot? Siis jos sys tai dia on tosi alhainen. Saan matalimmaksi lukemaksi 112 sys ja dia 60-70. Sitten luulen laskevan alemmaksi eikä mittari anna lukemaa vaan erroria koko ajan.
Vai miksi se antaa tuota erroria? Mulla on luonnostaan tosi matala verenpaine(tutkittu syitä joskus).

Se mittaa melko alhaisia arvoja mut e tulee esim. jos on rytmihäiriötä, melua tilassa jossa mitataan, jos liikku/puhuu mittauksen aikana ja kyllä ne menee rikki aika helposti. Tai sit on paristo loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:
Sairaalan mittarit ei ainakaan mittaa jos on tarpeeksi matala verenpaine.

Mut kyllä ne näyttää arvot vaikka ne olis hieman alle 100, tai ainaki mulla on aina näyttäny. Jopa 65/45 näytti automaattimittari

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se mittaa melko alhaisia arvoja mut e tulee esim. jos on rytmihäiriötä, melua tilassa jossa mitataan, jos liikku/puhuu mittauksen aikana ja kyllä ne menee rikki aika helposti. Tai sit on paristo loppu.

Aivan.
Sit myös näyttää error jos on infarkti päällä.

Vaihdanpa patterin aluksi.
Miehelle ei vaan tehnyt tuota erroria millään ja mulle teki kun mittasin useamman kerran. Hiljaa olin ja liikkumatta. Sitten kun aloin puhua ja heiluin jonkun verran niin antoi tuon 112 arvon mm.

Yhteistyössä