Milloin vauvan kanssa ulkomaille?

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36
Milloin uskaltais lähteä Viroon vauvan kanssa?

Mun vanhemmilla on kämppä Tartussa ja tapana on ollu viettää viikko tai pari siellä joka kesä. Poika on nyt vasta 2vk, mut haaveilen, et vielä ennen syksyä pääsis. Mies kuiteski sano, ettei vauvan kanssa voi/saa mennä...? Näinkö on?

En ymmärrä, miten tuo eroaa siitä, että autoillaan toiselle puolelle Suomea sukuloimaan.

Meidän kolmoset oli 2kk, kun ajeltiin Tanskasta Pohjois-Norjaan ja 3kk kun lennettiin Norjasta Suomeen ja Suomesta Tanskaan.

No ihan "vastasyntyneen" kanssa ei suositella matkustamista,ainakaan julkisilla, esim.lentokoneella. Kun vastustuskyky on viela heikompi. Mutta varmaan kuukauden,parin ikaisena.
Ilman muuta Viroon "mummaa & paappaa" helsaamaan :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
No kuulemma vois saada jonkun taudin, ku ei oo saanu rokotteita vielä...? Aika vainoharhasta mun mielestä, mut mistäs minä tiedän... :headwall:

Kaipa sitä voi taudin saada lentokoneesta tai vaikka lähikaupasta. Meillä tuo 2 viikon ikäinen oli käytännössä kantoliinan ja/tai harson suojassa tuon lennon ajan eikä mitenkään yleisen lääppimisen kohteena.

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
No kuulemma vois saada jonkun taudin, ku ei oo saanu rokotteita vielä...? Aika vainoharhasta mun mielestä, mut mistäs minä tiedän... :headwall:

Kyllä Viroon voi mennä. Eri asia jos olisitte johonkin Brasiliaan, Vietnamiin tai Ghanaan menossa.

Yhteistyössä