Milloin välikausipuku?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Milloinkahan välikausipuku pitäisi ottaa käyttöön? Olenko mä nyt ihan aikaisessa miettimässä tämmöistä. Mutta kun mietin, että tuskin kovin montaa viikkoa menee, että pakkasia ei enää tule. Milloin ne tulevat kauppaan myyntiin?
 
ap
Joo, se voi kyllä olla, että vasta maaliskuussa aikaisintaan. Itse kun ajattelin, että hyvinkin voisi olla jo helmikuussa välikausipukukelit. Tuleekohan milloin myyntiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, se voi kyllä olla, että vasta maaliskuussa aikaisintaan. Itse kun ajattelin, että hyvinkin voisi olla jo helmikuussa välikausipukukelit. Tuleekohan milloin myyntiin?
:eek: laitatko itse jo helmikuussa tuulipuvun tms ulos päälle?
Joskus huhtikuussa taidettiin siirtyä vk-pukuun viime vuonna.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, se voi kyllä olla, että vasta maaliskuussa aikaisintaan. Itse kun ajattelin, että hyvinkin voisi olla jo helmikuussa välikausipukukelit. Tuleekohan milloin myyntiin?
:eek: laitatko itse jo helmikuussa tuulipuvun tms ulos päälle?
Joskus huhtikuussa taidettiin siirtyä vk-pukuun viime vuonna.
Ok. En mä muista millaisa säitä yt on ollut. Itse saatan lenkille lähtiessä pukea kevyemmin kun hikihän siinä tulee. Ja lapsella kun on vasta toinen kevät tulossa niin en tosiaan muista miten meni asiat. Ajattelin siis, että välillä, joinakin päivinä voisi jo aikaisemmin kiuin huhtikuussa tarvia vk-pukua..olen kai sitten väärässä ja mulla ei siis ole kiire hankkia uutta pukua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huhtikuussa:
aikasintaan, 3vuotiaalla on viimevuoden puku aivan sopiva joten ei uutta tarvita, yllättävän reiluja nuo tocketin puvut
Ticketin :)?

Yleensäkin välikausipuvut esim. Remu on reiluja. Meilläkin menee varmaan 104 puku esikoiselle ja sitten sotan 116 kook seuraavaksi syksyksi ja kevääksi. Meillä on Ticketin 104 talvipuku, josta saa fleecevuoren pois ja päälyosasta kevätpuvun, se on niin reilu, että alkaa vasta nyt olemaan 105cm pojalle hyvä.
 
riippuumistäroikkuu
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, se voi kyllä olla, että vasta maaliskuussa aikaisintaan. Itse kun ajattelin, että hyvinkin voisi olla jo helmikuussa välikausipukukelit. Tuleekohan milloin myyntiin?
:eek: laitatko itse jo helmikuussa tuulipuvun tms ulos päälle?
Joskus huhtikuussa taidettiin siirtyä vk-pukuun viime vuonna.
Kyllä mä laittaisin jos olisin vielä lämpimässä makuupussissa vaunuissa. Meillä poika 10kk on ulkona vaunuissa näillä plusmiinus nolla säillä sisävaatteet+Ruskovillan villahaalri+Reimatecinhaalari+untuvamakuupussi. Ja tarkenee varmasti. Eli tämäkin kysymys on ikäsidonnainen.
 

Yhteistyössä