Milloin tulee 2008 äitiyspakkaus?

Onko kenelläkään tietoa?

Tykkään 2007 pakkauksesta, mietin että voiko tämän kesän synnyttäjä toivoa itselleen uuden tai vanhan sen mukaan kummasta tykkää enemmän... (vaikka jättämällä hakemuksen aiemmin tai myöhemmin)

Nyt joku vastaa että tyydy kuule siihen mitä saat :D

 
Ei ole ainakaan kelan sivuilla vielä mitään kuvia tämän vuoden äippäpakkauksen vaatteista,mutta luulisin,että toukokuulla tulee kuvat kelan sivuille ja pitäisi olla nähtävänä huhtikuun lopulla lapsi-messuilla tuo vuoden 2008 äippäpakkaus kelan osastolla,että siellä sen näkee ekan kerran sitten.
 
Nalletar
Se pakkaus vaihtuu huhtikuun paikkeilla. Jakaa ensin edelliset pois ja sitten alkaa jakamaan uusia. Valita sitä ei voi. Itse sain vuonna 2006 huhtikuussa vielä 2005 pakkauksen. Tänä vuonna saan taas pakkauksen huhtikuussa ja katsoo nyt kumpi tulee.
 
Mäkin tykkäisin tämän vuotisesta ja toivon, et ens vuoden ei ole joku ihan kamala... :whistle: Sen meinaan varmaan saan.

Ton äitiyspakkauksenhan saa ostaa myös sieltä kelan sivuilta löytyvän linkin avulla. Muistaakseni sille oli laskettu hintaa joku 270 e. ...sen verta suolainen minusta, että odottelen ja katselen, millainen on seuraava... :D
 
Punaolkaturpiili harm.
No jätä se hakemus heti kun saat neuvolasta sen todistuksen raskauden kestosta. Mulla on la kesäkuussa ja pakkausta en ottanu mut rahat olen saanu jo.

Nehän lähettää ne pakkaukset siinä järjestyksessä kun hakemukset niille tulee, eikä lasketun ajan mukaan.
 
vieras
pakkauksen vaihtumisen venyminen johtuu siitä et kaikki pitkittää hakemuksen jättöä et jos sais sen uudemman kun on paremmat värit yms juttujen takia.

Mun mielestä on ihan sama saako uudemman vai vanhemman koska ainahan voi vaik huutiksesta huutaa haluamansa puvun tai vaatteen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mäkin tykkäisin tämän vuotisesta ja toivon, et ens vuoden ei ole joku ihan kamala... :whistle: Sen meinaan varmaan saan.

Ton äitiyspakkauksenhan saa ostaa myös sieltä kelan sivuilta löytyvän linkin avulla. Muistaakseni sille oli laskettu hintaa joku 270 e. ...sen verta suolainen minusta, että odottelen ja katselen, millainen on seuraava... :D
Joo, sieltä saa ostaa koko paketin, mut pelkkiä vaatteita oli joskus jossain tehtaanmyymälässä tms.
En välttämättä haluis ostaa kelalta niitä siteitä ja naisten kondomeita yms. kamaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Eikös viimeksi äitiyspakkaus vaihtunut toukokuussa? Siihen pintaan varmaan menee tänäkin vuonna.
Samaa muistelen, kun viime vuonna heinäkuun puolivälissä syntynyt sai vielä vanhan pakkauksen. ...eli se venyi tosiaan pitkälle. :)
No sithän mullakin on vielä toivoa saada tuo kiva viime vuoden setti... :)

Kiitoksia vastauksista :flower:

 

Yhteistyössä