Milloin testi plussaa kun ovis+hedelmöitys 4.7.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äidiksi haluava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äidiksi haluava

Vieras
Eli tikutin oviksen heinäkuun ekana viikonloppuna ja ajoitettiin yhdynnät siihen. Kuukautiset on kyllä varmaan myöhässä mutta raskaustestit ovat olleet negatiivisia. Viikon ajan oon testaillut. Milloin olisi odotettavissa positiivista? RFSU:n testeillä testaillut.

Jos sulla olis silloin hedelmöitys tapahtunut niin sulla olis nyt menossa 4+2, eli ei mun mielestä mitään hätää vielä. Mulla alko näkymään testissä 4+3 ja sitä ennen ei mitään! Odottele ihan rauhassa, testaa vaikka parin päivän päästä uudestaan :)

eli sulla on pari päivää menkat myöhässä? mulla itellä on testi näyttänyt ekasta plussaa heti kun oli päivän myöhässä menkat. toisesta näytti vasta viikon päästä ja kolmannesta meni 12pv. mut epäilen että oliki pitkä kierto tosta viimeisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äidiksi haluava:
Eli tikutin oviksen heinäkuun ekana viikonloppuna ja ajoitettiin yhdynnät siihen. Kuukautiset on kyllä varmaan myöhässä mutta raskaustestit ovat olleet negatiivisia. Viikon ajan oon testaillut. Milloin olisi odotettavissa positiivista? RFSU:n testeillä testaillut.

Mulla oli itsellä ovis+hedelmöitys 7.7 ja en ole saanut vielä plussaa tikkuihin,huomenna pitäis tod.näköisesti menkat alkaa mutta ei ole kipuja että alkaisi,yleensä alkaa kivut päivää ennen menkkoja.Paineen tunne alavatsalla ja vessassa saa juosta..Mulla viikkoja olis 3+6.

mä ovuloin ite myös heinäkuun ekalla viikolla ja plussasin jo viimeviikon torstaina... täs olenkin ihmetelly että esikon kans plussasin vast 45/29 ja nyt plussasin 29/29 eka oli poika et olisko tää tyttö ;)

hedelmöittymisestä. Jos olet ovuloinut 4.7., niin odota 18.7. asti ennen kuin teet testin.

Itse ainakin oletan hedelmöittymisen tapahtuneen 30.6., odotin 16.7. ennen kuin tein testin ja selvä plussa tuli.

Yhteistyössä