Milloin teillä PAS luonnolliseen kiertoon, pikakysymys!

Eli kysyisin tällaista asiaa pikaisesti. Montako päivää ovulaation jälkeen teillä on siirto, jos kyseessä luonnollinen kierto, ei siis apuna esim. Zumeja? Minulla ovistikku näytti plussa lauantai-iltana ja sunnunt. aamuna, mutta ei enää su-iltana, ja siirtoaika on keskiviikoksi. Eli onkohan siirto liian myöhään...

Mitä ylipäätään tapahtuu limakalvoille tuossa ajassa....

Käytännöt eri klinikoilla tuntuu vaihtelevan, joten hermostuttaa :(. :headwall:

Mulla ovis oli la-aamuna ja ainakin vielä su-aamuna. Siirto oli keskiviikkona...ja mulla ei mikään kauheen pitkä luteaalivaihe. Toivottua tulosta ei kuitenkaan saatu..rn tiedä oliko tuolla siirron ajankohdalla siihen vaikutusta. Ja oli luonnolliseen kiertoon. Mulla ei edes tuota limakalvoa mitattu Passissa!

Ymmärtääkseni luonnolliseen kiertoon siirrettäessä siirtopäivä määräytyy aivan sen mukaan minkä ikäisenä alkiot on pakastettu. Eli kun meidän alkiot on pakastettu 2 vrk ikäisinä, niin siirto on kolmantena päivänä ovulaatiosta.

Minä sain ovisplussan ti aamuna ja siirto oli pe iltapäivästä.

Nyt meneillään rv 18+6

Moi!

Mulla oli lauantaina ovisplussa, maanantaina alkioiden sulatus ja tiistaina 8-soluisen siirto (eli pakastimessa 4-soluinen, 2pv:n ikäinen, jakautui 8-soluiseksi ennen siirtoa).

Ei tullut tuosta tulosta, mutta samalla meiningillä jatketaan...
Käsittääkseni siirtopäivissä voi hyvinkin olla parin päivän eroja (kuten retuli sanoikin), joten koita olla stressaamatta... tiedän et ei ole helppoa. Itse juuri tuskailen epäonnistumisen jälkeen, että milloinkahan mulla on mitattu kilppariarvot ja prolaktiinit viimeksi :ashamed: Aina sitä jotain kelaa...että mistä kiikastaa...

Tsemppiä ja plussatuulia huomiseen siirtoon!

Kiitos kaikille hirmuisen paljon vastauksista, jotka tosiaan huojentaa ainakin tämän yhden asian osalta! :hug: Nyt olen kyllä yrittänyt ajatella, että stressaamiselle pitää pistää piste. Eihän tässä tiedä mistään mitään etukäteen! Mutta tosiaan helpotus kuulla, että 2-5 pv. on vaihteluväli. Ehdin jo miettiä, onko mahdollinen siirto liian myöhään limisten kannalta :headwall: No, kun nyt pääsis edes sinne siirtoon asti :eek:

merilintu & plasebo Kurjaa, että siinä kävi noin! :hug: Jotenkin teidän epäonni masentaa itseäkin, kyllä tässä niin samassa veneessä henkisesti keinutaan. :heart: merilintu, mulla on myös pyörinyt mielessä tuo kilppariasia. Syksyllä mitattiin ja silloin ei ollut mitään häikkää, mutta arvot voivat muuttua... Yhdellä ystävällä todettiin juuri kilpirauhasen vajaatoiminta. Hänellä oireena kauhea krooninen väsymys, hiustenlähtö, hikoilu. Hoidot piti keskeyttää kilpparin hoidon ajaksi :( Ehkä arvot kannattaisi tarkastaa, että saisi tuonkin asian mielestä. Eihän kaikille noita rajuja oireita tule! Vai onkohan tääkin nyt turhaa ressaamista... Voimia ja jaksamisia tähän pyöritykseen...!

Belle70 Ihanaa, että joukkoon mahtuu myös onnistumisia! Ne tuovat henkiseen risukasaani valoa! ;) Onnea! :heart:

retuli82
Paljonpaljon onnea passiin :heart: :hug:

Yhteistyössä