Milloin teillä alkanut raskauspahoinvointi?

yrjö
Kiitä onneasi,itse olin pää pöntössä 4kk ja välillä tiputuksessa sairaalassa...

Tuntuu ihna samalta kun olisierittäin pahassa krapulassa 4kk hajut ja kaikki oksettaa koko ajan.

Onnea jos helpolla pääset!

samana päivänä ku olis pitäny kuukautiset tulla... siks en heti edes tajunnu että on kyse raskauspahoinvoinnista, vasta ku kolmatta päivää oksensin, niin rupesin katteleen kalenteria.... =)

NuoriAikuinen
Alkoi muistaakseni silloin kuin kuukautiset alkoivat olla myöhässä, tosin mulla se pahoinvointi oli läpi raskauden sellaista tosi kausittaista ja painottui iltaan..

Esikoisesta alkoi pahoinvoinnit ihan heti raskauden alussa, ihmettelin vain kun yhtenä aamuna kaikki tuntui oksettavan, oli sellainen kokpäivän kestävä kuvottava tunne. En siis vielä tiennyt olevani raskaana. Myös hajuaisti herkistyi. Ajoittain oli myös huimausta. Toista odottaessa pahoinvointi alkoi viikolla 8. Oksentelin välillä aika paljonkin, ja mikään ei välillä tuntunut pysyvän sisällä. Oksensin viimeisen kerran viikolla 15.

piiuska
Mulla oli pahoinvointia (tai pientä kuvotusta) viikosta 5 aina iltasin vähän, se kesti johonki 12 viikkoon.. Mutta aina töissä, ku huhki paljon, nii alko oksettaa.. siis rasituksesta tuli huono olo. Mutta en oksentanu ku kerran, ja sekin johtu siitä, että söin liikaa jtn. sokerittomia karkkeja.. YÖK :D

Yhteistyössä