Milloin teen testin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julie80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Julie80

Vieras
Tekisi mieli jo nyt...
Kuukautisten pitäisi alkaa (jos ovat alkaakseen) tiistaina. Huomenna olisi iltameno, johon liittyy alkoholin nauttiminen. Uskallanko ottaa yhtään vai onko parempi pysyä limulinjalla? Niin moneen kertaan olen viimeisen vuoden aikana "ollut autolla" ja tähän mennessä siis turhaan. Mietityttää kuinka paljon tämä ehkä-odotan-mentaliteetti on jo minua rajoittanut....
Niin, että näkyykö mahdollinen raskaus jo testissä (mulla babyplus early-testejä)? Ei ole mitään raskausoireita mutta ei tosin mitään kuukautisiin liittyvääkään ilmoilla...

Joillain saattaa näkyä testissä jo aiemmin, mutta toisilla vasta pari päivää sen jälkeen kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Jos olisin sinä testaisin varmuuden vuoksi -ainakin että saisin juhlia hyvällä omallatunnolla :) Eli ainakin mielummin itse uhraisin ne rahat yhteen ylimääräiseen testiin kuin jättäisin iltamenot väliin (jos se on kiva iltameno).

Tein äsken testin- negaa näytti. Nyt siis kp 25/26...Selailin tossa vanhoja ketjuja testien tekemisestä ja plussan näkymisestä- ilmeisen vaihtelevaa on milloin plussa näkyy. Itselläni noita Babyplussan testejä, joilla en kertaakaan ole saanut edes ovulaatiota näkyviin, joten en ole varma "uskonko" niihin!
Ikinä en juo muutenkaan kun korkeintaan kaksi alkoholijuomaa eli ehkä teen sen tänäänkin. Eihän tosta negasta voi varma olla, mutta mun tuurilla, eiköhän se taas nega ole :(

Yhteistyössä