"StiNa"
Ihan kamalat allergiaoireet.. onko muilla ollut? Kauan ne vielä täällä pääkaupunkiseudulla kukkii? Kohta meen kaatamaan kaikki alueen koivut.. ihan vaan että saisi happea!
Täytyy varmasti tulevaisuudessa mennä. Nyt imetys vähän häiritsee.. noin lääkkeiden kannalta. Tosi mahtavaa kyllä ettei pojallasi ole oireita, tämähän on pahin koivukevät sitten ties moneen vuoteen!Alkuperäinen kirjoittaja allergisen äiti;26270413:Meillä oli pojalla viime keväänä todella hankalaa, mutta nyt ei mitään oireita.
On saanut vuoden siedätyspistoksia. Niitä annetaan myös aikuisille, suosittelen.
Myyty! Tulevaisuudessa sitten pistoksille aioin marssiaAlkuperäinen kirjoittaja allergisen äiti;26270434:Kaks pistosvuotta vielä edessä. Mutta ei haitaa! Ja enusteen mukaan pistoksien jälkeen (3 vuotta kestää hoito) on 10 oireentonta vuotta. Olemme tyytyväisiä.
Iik... ja aina mä ainakin unohdan tän silloin talvella, kun alan odottamaan, että "koskas se kevät tulee". Ja kun se tulee, niin.. PAM!! Ja kun noita koivuja ei oikein pysty välttämään...On.
Maksimiannosta vedän antihistamiiniä, astmalääkitystä, silmätippoja ja nenäsuihketta ja silti olo on ihan kamala. Eilen illalla nosti lämpöäkin,
Onkohan välimeren maissa jotkut allergisia palmuille? Mutta joo, aina keväisin mä INHOAN koivuja! Loppukesästä ne on taas ihan kivoja...mulla kurkkua ,silmiä nenää kutisee ja aivastuttaa.. miksi kaupungit istutetaan kuivuja täyteen ko niin paljon allergisia? :O on niitä muitakin puita!
Niin mullakin ja hengitys vinkuu, kun ei meinaa happea saada. Oi sataspa vettä pian. Täällä vielä liikenne nostaa tuon kuivan pölyn ilmaantää kutina on kyl ihan mahdotonta, mulla kutiaa korvatkin kaiken muun kutinan lisäksi.