Milloin tämä koivun siitepöly vähenee..? :(

• Viestiketjun aloittaja "StiNa"
  • Ensimmäinen viesti
"StiNa"
Ihan kamalat allergiaoireet.. onko muilla ollut? Kauan ne vielä täällä pääkaupunkiseudulla kukkii? Kohta meen kaatamaan kaikki alueen koivut.. ihan vaan että saisi happea!

allergisen äiti
Meillä oli pojalla viime keväänä todella hankalaa, mutta nyt ei mitään oireita.
On saanut vuoden siedätyspistoksia. Niitä annetaan myös aikuisille, suosittelen.

"StiNa"
Alkuperäinen kirjoittaja allergisen äiti;26270413:
Meillä oli pojalla viime keväänä todella hankalaa, mutta nyt ei mitään oireita.
On saanut vuoden siedätyspistoksia. Niitä annetaan myös aikuisille, suosittelen.
Täytyy varmasti tulevaisuudessa mennä. Nyt imetys vähän häiritsee.. noin lääkkeiden kannalta. Tosi mahtavaa kyllä ettei pojallasi ole oireita, tämähän on pahin koivukevät sitten ties moneen vuoteen!

allergisen äiti
[QUOTE="StiNa";26270429]Täytyy varmasti tulevaisuudessa mennä. Nyt imetys vähän häiritsee.. noin lääkkeiden kannalta. Tosi mahtavaa kyllä ettei pojallasi ole oireita, tämähän on pahin koivukevät sitten ties moneen vuoteen![/QUOTE]

Kaks pistosvuotta vielä edessä. Mutta ei haitaa! Ja enusteen mukaan pistoksien jälkeen (3 vuotta kestää hoito) on 10 oireentonta vuotta. Olemme tyytyväisiä.

"vieras"
Mulla kanssa alkoi järkyttävät allergiaoireet heti kun pensaat ja puut alkoi vihertää, ja silmät ovat aivan punaiset ja turvoksissa, kutiavat ja nenä vuotaa. Heinixiä ja silmätippoja nyt käytän, mutta ei kauheasti ole apua...pakko käydä lekurissa jos ei yhtään helpota, tää silmien kutina varsinkin on jotain ihan järkyttävää.

"StiNa"
Alkuperäinen kirjoittaja allergisen äiti;26270434:
Kaks pistosvuotta vielä edessä. Mutta ei haitaa! Ja enusteen mukaan pistoksien jälkeen (3 vuotta kestää hoito) on 10 oireentonta vuotta. Olemme tyytyväisiä.
Myyty! Tulevaisuudessa sitten pistoksille aioin marssia :D

"StiNa"
On.

Maksimiannosta vedän antihistamiiniä, astmalääkitystä, silmätippoja ja nenäsuihketta ja silti olo on ihan kamala. Eilen illalla nosti lämpöäkin,
Iik... ja aina mä ainakin unohdan tän silloin talvella, kun alan odottamaan, että "koskas se kevät tulee". Ja kun se tulee, niin.. PAM!! Ja kun noita koivuja ei oikein pysty välttämään...

"Anonyymi"
Samoin minä kaadan kohta myös kaikki kaupungin koivut! Nenä tukossa ja vuotaa, aivastuttaa, kurkkua kutittaa, silmät vuotaa ja kutiaa... Artelac-silmätippoja, ihan Otrivin-nenäsuihketta ja Cetiritzin ratiopharm-allergialääkkeitä käytän, mut nekään ei pure tähän kaikkein pahimpaan.. Onko kellekään tullut siitepölyallergiasta pieniä, punaisia näppyjä iholle? Mulla on noita jokunen jaloissa, eivät kutise tai ole arkoja yms. Voisiko johtua allergiasta??

Yhteistyössä