Milloin tää oikein helpottaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan itku.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan itku.

Vieras
Erottiin exän kanssa vajaa puoli vuotta sitten,ero sujui rauhallisesti ja ilman suurempia tunteenpurkauksia,molempien yhteisestä tahdosta.Ollaan oltu yhteyksissä ja nähty lapsen asioiden tiimoilta aina erosta lähtien useampia kertoja viikossa.Nyt olen viimeisen viikon ajan itkeny joka ilta itseni uneen ja kaivannut exää ihan hirvittävästi.Aivan kamala rintaa puristava ikävä,tuntuu että maailmaa putoaa niskaan. :( Miks tää ikävöinti tuli vasta näin kauan eron jälkeen ja milloin se oikein helpottaa? :/

Kyllä meillä ihan kunnon syyt oli erota,ero vain saatiin hoidettua "siististi",ehkä liiankin siististi,jos olisin silloin parkunut silmät päästäni niin nyt ei tarviis.
7 vuoden värikäs ja varsin myrskyisä suhde on takana.Tiedän kyllä et itse olen soppaani keittänyt,ex on ollut luonani eron jälkeen muutaman kerran yökylässä,ja vastikään sanoi että hänellä on vielä tunteita minua kohtaan.Sen tiedän kyllä että meidän yhteiselosta ei tule mitään jos palattaisiin yhteen,mutta silti on kova ikävä.Äh,sekavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja voihan itku.:
Kyllä meillä ihan kunnon syyt oli erota,ero vain saatiin hoidettua "siististi",ehkä liiankin siististi,jos olisin silloin parkunut silmät päästäni niin nyt ei tarviis.
7 vuoden värikäs ja varsin myrskyisä suhde on takana.Tiedän kyllä et itse olen soppaani keittänyt,ex on ollut luonani eron jälkeen muutaman kerran yökylässä,ja vastikään sanoi että hänellä on vielä tunteita minua kohtaan.Sen tiedän kyllä että meidän yhteiselosta ei tule mitään jos palattaisiin yhteen,mutta silti on kova ikävä.Äh,sekavaa.

Tiedän tunteen. Sama juttu menossa nyt ja aiempi oli muutama vuosi sitten. En voi muuta sanoa kuin että aika parantaa ja omalla kohdalla myös laastarisuhde auttoi muutama vuosi sitten :/ Mulla tuli se kaamea ikävä myös puoli vuotta jälkeen päin. Tsemppiä! Tämä on hankalaa :( Ja ne yökyläilyt ei kyllä auta asiaa..

Kokeilitteko perheterapiaa ennen eroa? Jos ette, miksi ette kokeilisi sitä nyt? Voisitte rakentaa uudelleen suhteenne ja parantaa niitä vikoja, joita yhteiselossanne oli.

Alkuperäinen kirjoittaja voihan itku.:
Alkuperäinen kirjoittaja ankku:
Ja ne yökyläilyt ei kyllä auta asiaa..
Tiedän,mutta siihen tuttuun ja turvalliseen on niin helppo haksahtaa... :/

Niin tiedän, mulla oli sama juttu mutta kannattaa päästää irti jos ette aio palata yhteen..! Pitkitätte prosessia...Halit!

Alkuperäinen kirjoittaja kymysys:
Kokeilitteko perheterapiaa ennen eroa? Jos ette, miksi ette kokeilisi sitä nyt? Voisitte rakentaa uudelleen suhteenne ja parantaa niitä vikoja, joita yhteiselossanne oli.
Ei kokeiltu,ehdotin kyllä,mutta mies ei ruvennut siihen.Eikä rupea nytkään,tiedän ihan kysymättäkin. Jos palattaisiin yhteen niin max. puoli vuotta menisi hyvin taas ja sitten oltaisiin samassa pisteessä taas,on se niin monta kertaa nähty sen 7 vuoden aikana...

Yhteistyössä