Milloin se Erilaiset Äidit -ohjelma aina tulee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En osaa käyttää nettiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En osaa käyttää nettiä

Vieras
Ja mikä kanava, onko Ava?

Uusi tuotantokausi alkaa ilm. 9.9, mutta ne vanhat han pyörii TV:ssä nyt..?
Minä päivinä ne ohjelmat tulee ja milloin mahdolliset uusinnat (ja mikä kanava)?

Yritin etsiä Ava:n sivuilta ja ohjelmaoppaasta, mutta en saanut nyt oikein selkoa milloin ne näkyvät tv:stä? Entä voiko vanhoja kohtia katsoa jostakin netissä, onko se mtv3:n kautta? Ovatko ilmaisia?

Ai, eli huomenna jo siis? Olikohan se Maikkarin sivuilla (tai jsp., vastaava), niin siellä luki että alkaisivat vasta 9.9.

Mutta kiitos kuitenkin tiedosta. Pyörivätkö nuo vanhat nyt sitten kuitenkin yhtä aikaa päällekkäin, joltakin toiselta kanavalta? SubTv:ltä?

Ai, eli huomenna jo siis? Olikohan se Maikkarin sivuilla (tai jsp., vastaava), niin siellä luki että alkaisivat vasta 9.9.

Mutta kiitos kuitenkin tiedosta. Pyörivätkö nuo vanhat nyt sitten kuitenkin yhtä aikaa päällekkäin, joltakin toiselta kanavalta? SubTv:ltä?

En mä oikein ole tuosta perillä, mutta eiköös ne pyörittele samoja realityohjelmia vaikka millä kanavalla. Esim. sitä kiinteistökuningatar Kaisaa eri kausia nytkin menossa vaikka millä kanavalla.

En mä oikein ole tuosta perillä, mutta eiköös ne pyörittele samoja realityohjelmia vaikka millä kanavalla. Esim. sitä kiinteistökuningatar Kaisaa eri kausia nytkin menossa vaikka millä kanavalla.

Niin taitaa olla. Todella sekavaa monesti, kun sama ohjelma pyörii viikossa vaikka 3 kertaa eri ohjelmapaikoilla, osassa saman jakson uusintana ja osassa sitten uusi jakso ja joku pari tuotantokautta vanhempi jakso jossakin vielä. Lisäksi kotisivut on monesti niinki sokkeloisia ettei sieltä saa apua..

No toivotaan että pääsen (ja muutkin) ohjelman pariin, kun se alkaa pyörimään. :)

Yhteistyössä