Milloin sait parhaat kyydit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Make54
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vuoden 2005 aikana (kymmeniä kertoja) sain parhaimmat kyydit mitä olen eläissäni saanut, eli itse olin silloin 43 v ja mies 7 v nuorempi. sitä vuotta en unohda, monta ihanaa seksisessioo oli hänen kanssa...nam

Eilen täällä Kuusamossa, mies Etelä-Suomessa jossain seuralainenpalvelussa töissä, so ammattimies ja ammattilaisen otteet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Maksoin ja nautin:
Eilen täällä Kuusamossa, mies Etelä-Suomessa jossain seuralainenpalvelussa töissä, so ammattimies ja ammattilaisen otteet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siellähän ne parhaat metsästys mestat ovat

Kyllä parhaimmat kyydit on tullut useastikin saatua oman kullan kanssa kotosalla. Luonnossa ei ole vielä ollut yhtä kivaa. Tänään töissä panin yhtä nuorta opiskelijaa, mutta ei noissa satunnaiskohtaamisissa vaan nainen osaa olla tarpeeksi kostea, jotta voisi nauttia täysin rinnoin.

Alkuperäinen kirjoittaja munaheppu:
Kyllä parhaimmat kyydit on tullut useastikin saatua oman kullan kanssa kotosalla. Luonnossa ei ole vielä ollut yhtä kivaa. Tänään töissä panin yhtä nuorta opiskelijaa, mutta ei noissa satunnaiskohtaamisissa vaan nainen osaa olla tarpeeksi kostea, jotta voisi nauttia täysin rinnoin.

70v ollaan, Misu Moskovasta 23v, tosi kyytiä.

Parhaat menot saa silloin kun panee, siis saa panna kaiken osaamisensa liikkeelle, kuin vain estoton uros osaa. Kun vielä kumppanina on paljon suhteita ja kumppaneita läpikäynyt nainen, joka myös heittää estot nurkkaan. Silloin on meno aina parasta. Yksittäistä tapausta ei edes pysty erottamaan, hyvä on aina hyvää.

Varmasti, jos molemmat kumppanit ovat läpikäyneet paljon kumppaneita (esim. satoja), ja ovat sinut itsensä kanssa, seksi on aika monipuolista. Onko siinä tunnetta mukana myös, hmm se on eri juttu.

Parhaat kyydit olen saanut eräältä 7 vuotta nuoremmalta mieheltä, joka on tosi hyvin varustettu ja taitava muutenkin. Tavataan satunnaisesti seksin merkeissä. Myös hän on sanonut saavansa parhaat kyydit multa. Ei tästä silti parisuhdetta tule, vaikka fyysinen vetovoima onkin kohdallaan.