Milloin rintatulehduksen/tukokosen patti häipyy??Pelottaa jos onkin kasvain..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manna

Vieras
Kävin eilen lääkärissä ja oireet sopi just rintatulehdukseen.Turvotus ja kuumotus ovat tiessään,mutta tuo arka,iso pati ei lähde!!Huolettaa enkä saa syövänpelkoa pois mielestäni millään.
Miksi ei patti lähde,tulehduksen alusta nyt 4.vrk menossa ja olen aivan pois tolaltani.ja en ole vasta synnyttänyt,tyttö jo 1v vanha.
Eilen lääkärissä,sanoin että patti on liikkuva eikä tunnu kasvaimelta mitenkään,mutta kun sanoin huoleni,laittoi lähetteen ultraan.Mutta aika sinne vasta kk päästä!Miten tässä nyt kk odottaa,ellei tuo patti häviä!?

Minullakin on pieni, liikkuva patti toisessa rinnassa. On ultrattu ja todettu harmittomaksi, en tiedä mikä on, mut siinä se on...rintatulehdus on joskus ollut lievänä.

Mie aimmin kyselin kanssa täällä patista ja kävin lääkärissä joka sano että ei oo mikään vaarallinen ja lähtee iteksiään, että jos alkaa kasvamaan niin sitten vasta takas. Yli kuukausi nyt mennyt ja nyt vasta hävinnyt pois melkein kokonaan..

ja oli turvoksissa.nyt on hiukan pienentunyt,kai.saan hiukan hakemalla sitä hakea mutta tuntuu se sielllä edelleen.lääkäri sanoi että on liikkuva.mietin vain kuinka hyvin tk lääkäri osaa tunnustella..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sitten ei mitään hätää.

Olen koittanut lopetella imetystä,yösyötöt loppu.
Oireiden alku natsasi tulehdukseen,paleli 30 asteen helteellä,olin peittojen välissä ja oli huono olo,ja illalla sit huomasin punoittavan turvonneen kohdan rinnassa ja patin.
eilen sain reseptin ab kuurin mutta sanoi ettei kannata enää aloittaa ellei kuume nouse uudelleen.

Yhteistyössä