Milloin raskaustestin pitäisi viimestään näyttää positiivista, jos on raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missä menkat??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

missä menkat??

Vieras
Menkat on nyt 2 viikkoa myöhässä ja olen tehnyt vaikka kuinka monta testiä. Aina nega.. Kai se testi nyt jo näyttäisi positiivista, jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut?

Oletko tehny kotitestejä vai vienyt myös labraan näytteen? Yhdellä ystävällä oli samanlainen tilanne kun sinulla eli testit näyttivät negaa vaikka menkkoja ei kuulunut ja verikokeesta sitten saatiin raskaus selville.

En ole verikokeissa käynyt. Ehkä täytyy sielläkin sitten käydä. Onko noissa testeissä joku sellanen "raja", että milloin viimestään testin pitäisi positiivinen näyttää, jos on raskaana?

Alkuperäinen kirjoittaja missä menkat??;24596317:
En ole verikokeissa käynyt. Ehkä täytyy sielläkin sitten käydä. Onko noissa testeissä joku sellanen "raja", että milloin viimestään testin pitäisi positiivinen näyttää, jos on raskaana?

No jos teet testin ohjeiden mukaan, niin kyllä sen tuossa vaiheessa pitäisi positiivista näyttää, jos olet raskaana. Käy maanantaina verikokeessa.

Mun äidillä oli mun odotusaikana pissasta tehtävä raskaustesti nega vielä kun se oli viidennellä kuulla raskaana ja tasan tiesi mua odottavansa ja sen takia sillä otettiin se näyte verestä,jossa tulos näkyy varmasti.jos niitä menkkoja ei rupea kuulumaan niin tilaa aika lääkäriin ja selitä tilanne niin pääset varmasti labraan jossa testaavat asian verestä

Uusimmat

Yhteistyössä