Milloin raskaustesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Hei, missä vaiheessa kannattaisi tehdä raskaustestin, kun 12.2. harrastin suojaamatonta seksiä. Edelliset menkat olivat 3.2. ja uusia olisin normaalisti odottanut alkavaksi joskus tulevan viikon alkupuolella. Tuskinpa alkaa, kun torstaina tuli pari vaaleanpunaista tippaa, perjantaiaamuna tuli verta, nyt la ja su ollut välillä jotain ihan pientä vaaleanpunaista vuotoa... Menkat olleet säännölliset ja verta tullut runsaasti 5-7 päivää "aina", viimeksi joskus yläasteiässä tuli KERRAN päivän ajan välivuotoa.

Ei huvittaisi tehdä useampaa testiä, joten missä vaiheessa pitäisi näkyä jos on näkyäkseen? Inhottavaa tämä epätietoisuus, varsinkin kun en seurustele, mutta asun välillä (esim juuri nyt) tämä isäkokelas kämppiksenä. Tunnelma täällä jokseenkin vaivaantunut.

Jos olen raskaana, miten päivät/viikot lasketaan, kun tässä tapauksessa mun lyhyellä kuukautiskierrolla hedelmöityshän tuskin on tapahtunut kaksi viikkoa kuukautisten alkamisen jälkeen...

Nimimerkillä ruoka kuvottaa, nenä tukossa, ravaan veskissä ja jokin painaa mun alavatsaa.

kyllä mä suna melkeen tekisin jo huomenna sen testin. kyllä se saattaisi ja pitäisi jo näyttää jos raskaus on alkanut mutta varaudu tekeen loppuviikosta vielä uusi testi jos negaa. mulla on 26pv kierto normaalisti ja kun piti alkaa oli pari päivää tiputtelua ja sitten olikin jo testi plussaa. tuosta 12.2. on nyt hivenen yli 2 viikkoa ja jos oireitakin on niin tekisin kyllä sen testin jo nyt.

Kävin ostamassa testin, mutta ohjeiden mukaan näin aikaisin pitäisi ottaa aamupissasta... Ei sitten kun huomenaamulla testailemaan!

Edelleen tulee pientä vuotoa, niin että pikkuhousunsuoja värjäytyy hieman punaiseksi :/

Yhteistyössä