Milloin plussa herkällä testillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valmiiksi pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valmiiksi pettynyt

Vieras
Itellä tänään dpo 7 tai 8 ja aamupissasta tyylikäs nega herkällä testillä. Milloin te olette saaneet herkällä testillä edes haamun? Pettymys nostaa päätään...
Onko muuten niin, että dpo1 päivä on ovulaatiosta seuraava päivä? Eli mulla oli ovis viime ke-to välisenä yönä luultavasti. ELi onko dpo 1 mulla sitten perjantai?

No ei ole lainkaan varma tuo sun nega vielä.

Mä tein ekan esikoisesta maanantaina, kun lauantaina olis pitänyt alkaa menkat. Semmonen hyvin hailea ehkä jokin viivan tapainen oli nähtävissä. Keskiviikkona tein uuden, sain jo vähän voimakkaamman, ja sit tein vielä yhden (tai kaksi en mä muista :D) ja ne voimistui vaan.

Silti tuosta kundista tein ekan tasan menkkojen alkupäivänä enkä saanut kuin niin haalean haalean ehkä jonkin, saattaa olla kuvitelmaa viivan aikaiseksi, etten tullut hullua hurskaammaksi (paska testikin, apteekin oma). Pari päivää myöhemmin se oli edelleen yhtä hailu, sit vaihdoinkin testiä. Uudella testillä sain oikein voimakkaan viivan.

Eli hyvin voi vaihdella samallakin ihmisellä eri raskauksien välillä ja eri testeillä. :)

Yhteistyössä