Milloin pitäisi tuntea se 10 liikettä/tunti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poksuttelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poksuttelija

Vieras
Tänään ollut masussa aika hiljaista. Liikkeitä olen kyllä tuntenut, mutta rauhallista menoa ollut. nyt rv 24 menossa. Mietinkin että milloin niitä liikkeitä pitäisi alkaa tuntemaan liikelaskennassa se 10 liiikettä tunnissa?

Ei varmaan vielä noilla sun viikoilla. Vauva mahtuu tekemään vielä vaikka mitä etkä tunne kaikkia liikkeitä kun tilaa on vielä mukavasti.
Voithan toki soitella synnärille mitä mieltä ovat.
Itse viimeksi neuvolassa sanoin ettei liikkeitä nyt niin kamalasti tunnu mutta terkkarin mielestä pääasia että niitä päivittäin kuitenkin tuntuu ja viikkoja oli mulla tuolloin juuri 24 :)

Eihän niitä siis tuu 240 liikettä päivässä ja kolmosestakin oli onni että tuli edes kaksi liikettä päivässä. Tää nelkkukin tykkää liikkua vaan kerran kaksi päivän mittaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Eihän niitä siis tuu 240 liikettä päivässä ja kolmosestakin oli onni että tuli edes kaksi liikettä päivässä. Tää nelkkukin tykkää liikkua vaan kerran kaksi päivän mittaan.

siis levossa kai se 10xtunnissa pitäisi tuntea kun liikelaskentaa tekee.

Kiitos kaikille vastauksista. Mukavaa kuulla muidenkin kokemuksia,keventää mieltä kummasti :)

Liikelaskentaa ei kannata tehä noin "pienillä" viikoilla vielä, tuossa kohtaa kun voi helposti tulla päiviä ettei niitä liikkeitä juurikaan tunne, edes loppuraskaudesta kaikille ei liikelaskenta lappuja anneta.. Mutta ite sain sen nyt viime viikolla rv33+3, eli tässä kohtaa pitää tuntua 10 liikettä tunnissa.

Yhteistyössä