Kävin jo kerran lukemassa tän, mutten vastannut, koska ajattelin, ettei mulla oo tähän suoraa/oikeaa vastausta. Laitan nyt kuitenkin oman kokemukseni.
Mulla on ollut yhteensä 4 keskenmenoa sekä 3 epäonnistunutta eli nega-PASia. Yksityisellä lapsettomuushoitoklinikalla ovat aina sanoneet, että siirto (PAS) voidaan tehdä mun päätöksen ja voinnin mukaan. Eli heidän kannalta ei tarvitse pitää taukoa, sillä siirto on teknisesti mahdollinen hetimiten. Kyselevät vain oman henkisen jaksamisen perään. Eli mulle on PAS tehty niin, että kun keskenmenokierron jälkeen alkoi seuraavat menkat, niin siihen kiertoon tehtiin PAS. Sit yhden nega-PASin jälkeen seuraava PAS tehtiin heti negasta alkaneeseen kiertoon eli suoraan seuraavaan. Sen seuraavan negan jälkeen piti odottaa yhet menkat.
En tiedä NKL:n tavoista.
Pahoittelut sulle ja kovasti voimia! Anna surun ja suuttumuksen tulla, niin kauan kuin tulee. Kyllä elimistö sitten ilmoittaa, milloin olet valmis seuraavaan. Jostain se uusi toivo on ainakin minulle aina herännyt (vaikka toisinaan toivoo, ettei heräisikään...).
:hug: sulle!