Milloin Osta pois-päivät Prismassa?

• Viestiketjun aloittaja eskortti
  • Ensimmäinen viesti
ostaja
tätä tietoa minäkin olen netistä yrittänyt metsästää. Olisi monta juttua mielessä mitä halusisin sieltää kotiin ostaa ja täydentää varastoja.
Tietääkö kukaan koska ne on?
Nyt on mammuttimarkkinat,onko ne ollu yleensä ennen vai jälkeen niitä? Onko hullut päivät ja sokoksen 3+1 päivää ollut ennen vai jälkeen Prisman osta pois päivien?

Kiitos :)

Susa
Mä kävin eilen prismassa ja näin kun siellä purettiin lavoja joissa oli OSTA POIS tarrat eli eiköhän ne to ala. Ja jos työntekijät kasaa lavoja käytäville niin luulis et ihmiset siitä tajuavat krääsä pvät lähenee;)

Miks ei sais antaa tietoa julki etukäteen....????
Kyllä kai kaikki jotka on asiakasomistajia on saanu tuon tiedon jo edellisen tiedotteen mukana, luki siinä bonustietopaperissa... :D
Eikös ne ala vasta huomenna?? Joko tänään oli tarjouksia?

heu
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
Minä eksyin tänään prismaan ja voi sitä intoa kun huomasin, että on osta pois-päivät! Olin aivan haltioissani ja tuli törsättyä :LOL:
mitkä nää ostapois päivät on?? Onko hyviä alennuksia??
Missä alkoi tänään?

Kyllä oli tänään tarjouksia :) Täällä savossa oli jo täydessä käynnissä osta pois-päivät. Tavalliseen tapaan oli sukkia ja käsineitä halvalla.

Lapsille oli vaatteita (myös jotain toppavaatteita taisi olla, mutta kun niitä ei itse pääse vielä katselemaan kun ei asukkia kuulu :() Iittalan jotain laseja taisi olla jne jne jne

Siis kaikkea laidasta laitaan. Leffat tosin oli vielä laatikoissa..

Yhteistyössä