Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:kuun alussahan ne ilmestyy...
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Eli mulla on se uusin....höh :kieh:
Ostin 9kk lehden pari kk sitten ja oli kyllä NIIN paska lehti etten enää toiste osta.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:kuun alussahan ne ilmestyy...
Siis ilmestyykö kaikki nämä lapsi-aiheiset lehdet samoihin aikoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:kuun alussahan ne ilmestyy...
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:kuun alussahan ne ilmestyy...
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:kuun alussahan ne ilmestyy...
9kk taitaa ilmestyä harvemmin..?
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:kuun alussahan ne ilmestyy...
Juu
No eihän tossa ole mitään järkeä....miten mä muistelisin että aikoinaan (about vuosina -02-03) toinen tuli alkukuusta ja toinen kuun puolessa välissä.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:kuun alussahan ne ilmestyy...
9kk taitaa ilmestyä harvemmin..?
Juu se ei vissiin ilmesty kun 3-4 kertaa vuodessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:kuun alussahan ne ilmestyy...
Juu
No eihän tossa ole mitään järkeä....miten mä muistelisin että aikoinaan (about vuosina -02-03) toinen tuli alkukuusta ja toinen kuun puolessa välissä.
eihän siinä olekaan. siis että ilmestyvät kaikki viikon sisällä... mulla ainakin karsii hyvin helposti sitä että tilaan vaan yhden lehden kun niissä tuntuu muutenkin kiertävän samat jutut :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulle tulee vauva-lehti kestona ja kaksplussan ostan irtiksenä,kai se pitäisi sekin tilata kun kuitenkin joka kk ostan senkin lehden kaupasta :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Tää on se uusin
Mun tekisi niin mieli ostaa toi kun on niin kova kuume päällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulle tulee vauva-lehti kestona ja kaksplussan ostan irtiksenä,kai se pitäisi sekin tilata kun kuitenkin joka kk ostan senkin lehden kaupasta :kieh:![]()
odota että siihen tulee joku hyvä tarjousmä just lopetin Vauvan tilausjakson koska meillä ei enää vauvaa ole enkä koe sitten lehteä kauhean ajankohtaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulle tulee vauva-lehti kestona ja kaksplussan ostan irtiksenä,kai se pitäisi sekin tilata kun kuitenkin joka kk ostan senkin lehden kaupasta :kieh:![]()
odota että siihen tulee joku hyvä tarjousmä just lopetin Vauvan tilausjakson koska meillä ei enää vauvaa ole enkä koe sitten lehteä kauhean ajankohtaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Tää on se uusin
Tuota en ole lukenut, mutta ainoa mikä noista otsikoista oli missään määrin kiinnostava oli kierrätysmuoti ja sekin kiinnostaa kuitenkin aika vähän, joten kauppaan jää tuo lehti tälläkin kertaa.
Mikään muu noista ei koskettanut meitä...ja nuo odotus-, ja synnytyspäiväkirjat on ääreist tylsiä.
Jospa sitä sitten ostais vaikka tieteen kuvalehden?!
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Meillä on naapurin kanssa sellainen "diili" että kun se tilaa vauvaa ja mä puolestani meidän perhettä niin vaihdetaan lehtiä kun ollaan ne luettu. Yleensä ostan irtona sitten vielä kaksplussankin, jonka vien hälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Tää on se uusin
Tuota en ole lukenut, mutta ainoa mikä noista otsikoista oli missään määrin kiinnostava oli kierrätysmuoti ja sekin kiinnostaa kuitenkin aika vähän, joten kauppaan jää tuo lehti tälläkin kertaa.
Mikään muu noista ei koskettanut meitä...ja nuo odotus-, ja synnytyspäiväkirjat on ääreist tylsiä.
Hyvä vaihtoehto tuokin![]()
ellet osta seiskaa:x :xmas: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Tää on se uusin
Hyvä vaihtoehto tuokin![]()
ellet osta seiskaa:x :xmas: :attn:
Ennemmin mä ostan sitten vaikka sen 9kk kun seiskan![]()