Milloin on aika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julkinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Julkinen

Uusi jäsen
17.07.2014
4
0
1
Mulla on vahvoja epäilyksiä että saattaisin olla raskaana. Tänää kaikki viel oikein tuntu vahvistuvan kun itkin monta tuntia vaan sen takia että päivän suunnitelmat meni pieleen ja oli pieni riita poikaystävän kanssa.
Mutta en tiiä millo mun kannattas tehä raskaustesti... Mä syön pillereitä joiden takii ei oo säännöllisii menkkoja ja nyt on alkanu valkkarin seas olee vähän verta, siiiis ihan ihan vähän ja äääh oon tehny jo yhen negatiivisen testin ja siis oon unohtanu ottaa muutaman pillerin.
Hirveen sekava teksti tuli ku en tiiä miten tän kirjottaisin :Dmut kysymys on et millon mun kannattas se tehä?

Nyt yks testi ja muutaman viikon päästä toinen varmuuden vuoksi. Milloin sulla on viimeksi ollut menkat, pystyisitkö niiden perusteella yhtään päättelemään? Toisilla tietenkin testissä näkyy paljon herkemmin kuin toisilla.

noo viimekuussa taisin alottaa taukoviikon 25pv ja sit seuraavan päivän tais alkaa. en oo koskaa pitäny mtn tarkkaa kirjaa niistä ku yleensä syön kolme liuskaa putkee ja ne sit tulee taukoviikolla. Nyt siis syön ekaa liuskaa kolmesta eli kannattasko mun nyt pitää sit se taukoviikko kun tiistaina ois vika pilleri liuskassa? Tunnen itteni jotenki vuttomaks ja tietämättömäks. Oon koittanu kummilapsen äitiltä kysellä mut ei osaa auttaa ku hän sai tietää raskaudesta vasta vikalla kolmanneksella. :/

Nyt ei tule enää yhtään verta vuotojen mukana mutta valkovuoto on aika runsasta ja tänään päivällä oli tosi etova olo ja oksetti ja alaselkää alkanut särkemääm ja sit ollu juilimista alavatsassa. En uskalla tehdä sitä testiä ku pelkään että se näyttääkin vääränlaista tulosta :(

Yhteistyössä