Milloin olet jättänyt lapset ekan kerran viikoksi?

Ei ole poika viikkoa ollut meidän luota pois, mutta viisi päivää tais olla vähän päälle 3-vuotiaana mummon kanssa mökillä. Hienosti nillä siellä meni, mutta mulla oli kova ikävä jo 3. päivän jälkeen.

Minä olen käynyt pariin otteeseen kurssilla ja ollut poissa 5 päivää. Poitsu oli silloin kotona isän kanssa.
Pakosta joudun kurssille taas muualle kunhan tuo vauva tuosta kasvaa. :'(

Olikohan 3 ja 4 vuotiaat? Ei kyl ollu kiva reissu, oli liian pitkä ekaksi reisuksi ilman lapsia. Meni riitelyksi siitä, kumman vika, että ollaan ilman lapsia eissussa ja nähtiin vaan paikkoja, mitkä olis ollu ihan pakko näyttää lapsille...Nuorin oli reilu 1,5 vuotta kun oli 4 päivää ja se oli ihan kiva reissu.
Toi jättäminen kun vaatii äidiltä pientä totuttelua :saint:

:flower:
Kiitos vastanneille.

Meidän poikaset on nyt 1 ja 2 vee.
Kuopus on aika "vaativa vauva" ja voimat on loppu.
Tekisi niin mieli varata ensi talveksi tai vasta ensi kesäksi reissu? Ja alle viikoksi ei juur kannata minnekään lähteä.

Katsellaan. :)

näin neljän äitinä
Ensimmäinen lapsi oli vajaa 2-v kun jouduin sairaalaan toista odottaessa pidemmäksi aikaa. Reissun kun olen lähtenyt pidemmäksi aikaa kuin viikonlopun ilman yhtään lasta mukana, on vanhin ollut 14-v ja nuorin 3-v

hmmmm..... pitää miettiä. taisi vanhin olla about 16 v kun ei halunnut meidän mukaan matkalle. Mutta nuo nuoremmat on kulkeneet vielä mukana oli sitten muutama päivä viikko tai kaksi. molemmat on satunnaisesti yksin oltu pois muutama päivä ihan työ/opintomatkojen merkeissä mutta ei me kaksi olla huvittelemassa oltu. Nyt kesällä ilmeisesti minä teen lasten kanssa muutaman päivän ulkomaanreissun niin että mies on yksin kotona ja uskallan jättää vaikka vähän haikea mieli minulla on kun ei pääse mukaan.
me on mietitty matkan sen mukaan että lapset on kulkeneet mukana, alle 1 v ovat kotimaassa ja Pohjoismaissa matkanneet autolla/lentäen/junalla/laivalla, miten milloinkin on suunnitelma sattunut. parivuotiaana ovat muualla Euroopassa lentäen ja junalla tai autolla matkanneet. alle kouluikäisenä on nuorin ja vanhin päässeet mukaan Euroopan ulkopuolelle ja nuorimmalla se oli jopa Afrikka se "outo" manner alle kouluikäisenä.
nämä on vain asenne- ja järjestelykysymyksiä. Se että ei pyrikään sylivauvan kanssa liian vaikealle matkalle, mutta matkasta muodostuu vaikea jos se niin ottaa ja taas jos suhtautuu asiaan toisin niin asia on toisin. minnekään aurinkorannalle en kyllä vauvaa raahaisikaan mutta kun ne meidän lomat ei ole olleetkaan auringossa makaamisia ja baareissa notkumisia.

Yhteistyössä