Milloin näkee sukupuolen ultrassa aikaisintaan?

Itse en luottaisi noihin aikaisten viikkojen ultriin. Itse siis kävin 14/15 viikoilla yksityisellä ultrassa ja ultraaja sanoi että poika olisi tulossa (oikeen esitteli mulle että tossa se nyt näkyy ja minähän näin selkeesti kanssa "vehkeen") Kuinkas ollakkaan rakenneultrassa viikolla 19 ja ylimääräisessä ultrassa viikolla 26 pojan vehkeet olivat kadonneet ja molemmilla kerroilla sanottiin 110% tyttön olevan tulossa, ja tässä uskossa mennään edelleen :).

Adrian ja Kuuno 32+6
 
Meillä sanottiin viikolla 13 niskapoimuussa että "mitään ylimääräistä ei näy, mutte uskalla sanoa..." viikolla 21 sanottiin että tyttö ehkä, mutta ei olla varmoja. viikolla 28 sanottiin että miltei sta prossaa tyttö olisi tulossa ja anto vielä oikee häpyhuulista ultrakuvan kun ei muualta saanut hyvää kuvakulmaa ;) eli olen siinä uskossa nyt että tyttö siis tulee mutta koskaa ei voi tietää vasta kun lapsi on maailmassa. yhelle asiakkaalleni oli käyny niin että ultrissa oli näkynyt tyttöä mutta kun otettiin viiminen ultra ennen leikkausta niin olikin ollut vehkeet siellä, eli koskaan ei tiedä =)

tsemppiä kaikille!

eelu ja kuuku 34 tasan
 
  • Tykkää
Reactions: avantasia
Meille kerrottiin julkisella rv 15+ jotain kontrolliultrassa, että poika tulossa. Saatiin kuva pippelistä mukaan. :D Nyt viikko 31, joten vielä joudumme hetken malttaa odottaa, että saadaan varmuus sukupuolesta.
 
Eipä ne yksityisellä ainakaan vkolla 18 mitään suostuneet arvuuttelemaan. Rakenneultrassa antoivt tyttö -arvion, joka 4D:ssä muuttui ihan varmaksi... Eli tyttönen tulossa. Np-ultrassa näkyi haarovälissä "sekeät" pojan merkit, joka kumminkin oli lopulta ilmeisestikin npanuora haarojen välissä. :LOL:
 

Yhteistyössä