Milloin menkat alkaa km jälkeen?

Olisin halunnut kuulla muiden kokemuksia että milloin menkat ovat alkaneet keskenmenon jälkeen..?
Oletteko laskeneet ensimmäiseksi kirtopäiväksi km ensimmäisen vuoto päivän vai sen kun vuoto on loppunut kokonaan?

Itselläni ensimmäinen km vuoto päivä oli 28päivää sitten.
Nyt ollut 4-5päivää jomottavaa kipua nivusissa sekä välillä alavatsassa..
Mutta menkkoja ei kuulu.. :O
Lääkäri antoi luvan yrittää uutta raskautta.
Bongasin oviksen testillä viime to ja lauantaista lähtien kipuillut...
Uus raskaus on mahd. mutta tuntuu niin epätodennäköiseltä ja tein eilen varmuuden vuoksi testin ja se näytti negaa mutta oviksesta olis ollutkin vasta 8 päivää..

tää kipu on vaa niin stressaavaa.. :/
 
Mulla alkoi menkat ekan keskenmenoni jälkeen 27 päivää sen jälkeen. Laskin päivät siitä eteenpäin kun alkoi voimakas vuoto. Onnea matkaan tiitus 87, toivottavasti testisi näyttää plussaa :hug:
 
Itse en ole ikinä bongannut edes ovista km jälkeisessä kierrossa ( siis testillä) ovisolo on kyllä ollut. Ja menkat on alkanut yleensä vasta jotain 50 päivää tyhjennyksen jälkeen ja seuraavakin kierto on aina venynyt päivällä parilla, mutta silloin olen aina saanut bongattua oviksen testillä. Ja joka kerta olen raskautunut vasta kolmannella yk:lla.
Jotkut toipuu tosi hitaasti ja jotkut ovat raskaana ennenkuin normi menkat edes tulevat, ihan ihmisestä kiinni =)
 
Yeb
Mulla on kahden aikasemman keskenmenon jälkeen kestänyt vuodon alkamisesta 8 viikkoa ennen kuin menkat on alkanut :headwall: Saas nähdä kuinka kauan nyt tuulimunaraskauden ja lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kestää, toivottavasti ei niin kauaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja koivu24:
kesken menon jälkeen tulee kuulemma vielä herkemmin raskaaksi ku muuten. mulla ei kerenny olla menkkoja keskenmenon jälkeen kun tulin raskaaksi. Onnea jos testi on plussaa:)
Toiset tulee, toiset ei...8kk jo takana ja ei mitään.

Menkat alkoi 32 päivän kuluttua keskenmenosta, ja kierto ollut 28-38 päivää. Nyt tuntuu, että alkais tasaantua 28 päivään.

 
Miulla alkaa kohta usko loppua. Kp61 :/ Onneks sain reumalääkärin kirjoittamaan miulle lähetteen gynelle, tai hänkin oli vahvasti sitä mieltä, että nyt vois olla hyvä juttu käydä siellä näiden ongelmien kanssa.

Kun vaan sais sen ajan... Meneehän niissä tietysti, viikkoja nyt ainakin.
 
Mulla kans menkat kateissa keskenmenon jälkeen, taitaa olla kp 72 tänään. Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, vuoto kesti viisi päivää, eikä sen jälkeen mitään. Ilman ehkäisyä ollaan oltu ja kaksi raskaustestiäkin olen tehnyt, negatiivisiä molemmat. Useasti on tuntunut vähän menkkoja edeltäviä tuntemuksia, nytkin on vähän juilinut alamahaa koko päivän, mutta ei mitään. :( Kuukautiskierrot on mulla tosin aina olleet enemmän tai vähemmän epäsäännöllisiä, joten odottelen vielä ainakin muutaman viikon ennen lääkäriin menoa. Harmittaa vaan, kun vauvakuume ois kova eikä menkkojen puutteen takia oikein pysty ovistakaan bongaamaan, jos sitä nyt edes tulee missään välissä.
 
Mulla kans alkoi ekat menkat keskenmenon jälkeen 43 päivän jälestä. Kyllähän niitä kerittiin jo ootella :p kerettiin siinä jo testikin tehdä, ku oon just kuullu että keskenmenon jälkeen tulee helposta raskaaksi.
 

Yhteistyössä