Milloin lopettaa tuttipullosta syöttäminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elli"

Vieras
Minkä ikäisenä olette lopettaneet tuttipullolla syötön? Entä milloin olette aloittanett viilin/jogurtin antamisen? Entä ihan kaupan maidon? Meillä 9 1/2 kk poika ja mä olen iiihan pihalla millon mikäkin vaihe tulee...=)

noo tyttö syö tuttipulloa edelleen (on vuoden ikäinen muutaman päivän päästä) tarttis kyl alkaa opettamaan pullosta pois, mutta ei oikein oo vielä sujunu : / kymmenen kuukauden ikäisenä aloitettiin neuvolan luvalla hapanmaito tuotteet. (mutta sokerittomat tosiaan) ja kaupan maitoo saa alkaa antamaan vasta vuoden ikäisenä, eli saatiin nyt viime neuvolakäynnillä "lupa" alkaa totuttamaan samaan ruokaan mitä me syödään, ja ihan kaupan normaaliin maitoon. ja nyt on tässä pari päivää ujutettu korvikkeen joukkoon normaalia maitoa :)

10kk hapanmatiotuotteet eli jogurtit (ei niitä sokeroituje kun bulgariaa jne.), rahkat, piimä jne.

Pullolle ei tarvitse opettaakaan, lasta voi vaikka hörpyttää. Mutta jos siihen on opeteltu, siitä voi opetella pois ihan koska vain. Varmasti helpompaa jos lapsi osaa jo istua itse. Meillä pikkanen joi pitkään snapsilasista, se kun sopi käteen.