milloin lähtenyt kävelemään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emppuliinit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emppuliinit

Jäsen
13.12.2005
170
0
16
Minkä ikäisenä teidän lapsi on lähtenyt kävelemään?

Meillä tyttö kohta 1v 2kk ja ei vielä kävele. On kylläkin kauan jo seisonut ilman tukea, mutta kun sen huomaa kun hän seisoo ja sanoo että hienoa, hyvä niin hän yleensä tarttuu tuesta kiinni tai menee maahan kontalleen.

Pari askelta on myös silloin tällöin ottanut jo pitemmän aikaa esim. tuolien välissä ja on siitä itse innoissaan kun kannustaa, mutta ei vaan halua kävellä ilman tukea. Vain tukea pitkin kävely on hauskaa. =) Toisinaan olen niin vakuuttunut että hän osaisi kävellä jos vain kävelisi, mutta ei vielä rohkene siihen. Mutta kaikki aikanaan ja omaan tahtiin. malttamattomana vain odotan niitä ensimmäisiä askelia. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 10:54 emppuliinit kirjoitti:

Meillä tyttö kohta 1v 2kk ja ei vielä kävele. On kylläkin kauan jo seisonut ilman tukea, mutta kun sen huomaa kun hän seisoo ja sanoo että hienoa, hyvä niin hän yleensä tarttuu tuesta kiinni tai menee maahan kontalleen.

Pari askelta on myös silloin tällöin ottanut jo pitemmän aikaa esim. tuolien välissä ja on siitä itse innoissaan kun kannustaa, mutta ei vaan halua kävellä ilman tukea. Vain tukea pitkin kävely on hauskaa. =) Toisinaan olen niin vakuuttunut että hän osaisi kävellä jos vain kävelisi, mutta ei vielä rohkene siihen. Mutta kaikki aikanaan ja omaan tahtiin. malttamattomana vain odotan niitä ensimmäisiä askelia. :D

täällä aika sama homma!!

neiti nyt 1v 4kk ja on kävelly kuukauden verran! eli 1v 3kk kun lähti kävelee :wave:

Tyttö alkoi kävellä 1v1kk vanhana. Nyt kolmisen viikkoa kävellyt ja juoksuaskeliakin tulee välillä kuten myös muksahteluja nurin.
Pihalla käveleminen onkin vähän haasteellisempaa vielä :)

Meillä oli aikainen kävelijä, ensiaskeleet 9 kk, hyvin käveli 11 kk iässä. Ei koskaan kontannut, kun oli hinku vain ylöspäin. Nyt on 1v 2 kk ja alkanut juosta sisällä, ulkona ei vielä onnistu. Kaikki aikanaan kävelee, ennemmin tai myöhemmin; huolehtia ei varmaan tarvitse :)

Poika lähti kävelemään tasan vuoden vanhana, mutta tytär ei pitänyt niin kiirettä. 1v 2kk oli ikää hänellä, kun lähti kävelemään, ja nyt tyttö on 1v 4kk ja jo juostaan. Nopsaan se taito sitten kehittyy! =)
Minä kanssa vähän malttamattomana odotin koko kesän, että lähtisi jo, mutta niinkuin sanoit, kaikki omalla tahdillaan... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 11:29 hajuherne81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 10:54 emppuliinit kirjoitti:

täällä aika sama homma!!

neiti nyt 1v 4kk ja on kävelly kuukauden verran! eli 1v 3kk kun lähti kävelee :wave:

meillä kanssa 1 v 3kk :heart:

Yhteistyössä