milloin kuulitte sydänäänet kotidopplerilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miranda74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miranda74

Jäsen
26.05.2007
102
0
16
Paniikki iskee..Viikkoja 10+6 tai 11 enkä saa masuasukin sydänääniä kuulumaan kotidopplerilla, vaikka olen hoikka..Milloin olette kuullet sydänäänet?Mulla on angel sounds doppler ja valmistajan mukaan keskimäärin kuuluu viikolta 12.
Olen kyllä kuulevinani istukan äänet.Toivottavasti meinaa, että vauva olisi hengissä.Miesparkakin joutui laittamaan ultraäänigeeliä ja vertailin, ettei kuulemani omat äänet olleet samanlaisia kuin hänen :|

Mä kuulin äänet erittäin selvästi 9+, mutta mitä pitemmälle raskaus on edennyt, sitä huonommin ne on kuuluneet. Nyt on rv14+ enkä enää edes yritä. Neuvolassa ne juuri kuunneltiin ja siellä paremmilla laitteilla kuului hyvin. Mä olen itse vähän miettinyt, että voisiko esim. etinen istukka vaikeuttaa äänien kuulumista?

Ei sillä hoikkuudella ole asian kans mitään tekemistä noilla viikoilla. Kohtu on vielä kokonaan lantioluiden sisällä, yläreunakin taitaa oll ahäpyluun alla. Joko kuuntelet liian ylhäältä tai sit vaan kuuluvuutta ei vielä ole. Ihan turhaan panikoit.

eteisistukka voisi vaikeuttaa kuuluvuutta..Pahus, kun en kysynyt varhaisultrassa, missä istukka sijaitsee.Esikoisesta en muista enää, milloin kuulin sydänäänet dopplerilla..Joku gyne on maininnut, että mulla kohtu taaksepäin kallellaan..Kaipa sekin vois vaikuttaa.

Yhteistyössä