U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi tehdä kaksi päivää ennen. Itse tein viime viikolla ensin kakkupohjan, seuraavana päivänä täytin ja seuraavana se syötiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:mä teen yleensä edellisenä iltana ja täytän samana päivänä kun tarjoilut,ne menee musta tosi äkkiä ja maistuu pahalle jos laittaa täytteen sinne aikasemmin :$
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:mä teen yleensä edellisenä iltana ja täytän samana päivänä kun tarjoilut,ne menee musta tosi äkkiä ja maistuu pahalle jos laittaa täytteen sinne aikasemmin :$
Juu mutta ne ei kerkeä kostumaan eli sen takia sisälle tavara vähintään 10 tuntia aikasemmin ja koristellaan juuri ennen tarjoilua.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:mä teen yleensä edellisenä iltana ja täytän samana päivänä kun tarjoilut,ne menee musta tosi äkkiä ja maistuu pahalle jos laittaa täytteen sinne aikasemmin :$
Juu mutta ne ei kerkeä kostumaan eli sen takia sisälle tavara vähintään 10 tuntia aikasemmin ja koristellaan juuri ennen tarjoilua.
Mä en yleensä kostuttele, eli sen vuoksi laitan hillot ja muut mömmöt mitä nyt ikinä tuleekaan kakun väliin jo aiemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:mä teen yleensä edellisenä iltana ja täytän samana päivänä kun tarjoilut,ne menee musta tosi äkkiä ja maistuu pahalle jos laittaa täytteen sinne aikasemmin :$
Mä en yleensä kostuttele, eli sen vuoksi laitan hillot ja muut mömmöt mitä nyt ikinä tuleekaan kakun väliin jo aiemmin.
No hyvä etten kuulu teidän kutsulistalle, mikään ole kamalempaa kuin kuiva täytekakku.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:mä teen yleensä edellisenä iltana ja täytän samana päivänä kun tarjoilut,ne menee musta tosi äkkiä ja maistuu pahalle jos laittaa täytteen sinne aikasemmin :$
No hyvä etten kuulu teidän kutsulistalle, mikään ole kamalempaa kuin kuiva täytekakku.
Kyllä mun kakkuni kostea on :snotty: mä vaan laitan täytteet semmoiset ettei tarvitse kostutella, ja pohjana muu kuin tavallinen 'kuiva' sokerikakkupohja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:mä teen yleensä edellisenä iltana ja täytän samana päivänä kun tarjoilut,ne menee musta tosi äkkiä ja maistuu pahalle jos laittaa täytteen sinne aikasemmin :$