Milloin kaikki

  • Viestiketjun aloittaja valmiiksi kotona
  • Ensimmäinen viesti
valmiiksi kotona
Missä vaiheessa olette alkaneet laittaa kotona asioita valmiiksi vauvalle? Minuun iski eilen illalla hirveä järjestelyvimma, vaikka viikkoja on vasta 14+...
 
kati
Itselläni rv 28 huomenna ja ei vielä muuta valmiina kuin vaunut ja vaatteet. Halvemmalla pääsee mitä aikaisemmin ryhtyy kirppareita kiertämään ja tarjouksia katselemaan.
 
Gilda
Mulla on menossa rv 28 + 1, eikä meillä ole mitään valmiina. Vaunuja ollaan käyty katsomassa ja hoitopöydän malli ollaan päätetty. Kavereilta saadaan pinnasänky ja syöttötuoli lainaksi ja miehen äidillä on tallessa mieheni vauva-aikainen korivuode ihan alkuaikaan. Äitiyspakkaustakaan en vielä ole saanut. Kyllä kaiken vielä ehtii hankkia.
 
marjaana
Täällä viikkoja ylihuomenna 37 eikä vieläkään kaikki valmiina! just tehtiin viimeistä kauppalistaa ja tiedetään kyllä millainen sänky ostetaan, mutta vielä on osa tavaroista kaupassa. sanoisin, että ennen viikkoa 34 ei kannata turhaa kiirehtiä. kyllä sitä ehtii...
 
+
Ihan vaan tohon edelliseen, että itse olin jo synnyttämässä esikoista rv 37. Aavistus olikin, ettei äitiyslomalla tartte kauaa yksin kotona olla. Meillä oli siinä rv30 kaikki valmiina ja kassit odottamassa rv35.
 

Yhteistyössä