Milloin huomaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolissaan

Vieras
Hei! Olen mies, joka on ehkä vähän outoa tällä alueella, mutta pakko kysyä, kun asia pyörii mielessä yötä päivään. Eli olin erään naisen kanssa yhdynnässä n.7 viikkoa sitten ilman ehkäisyä ja veimme yhdynnän loppuun. Nyt minua pelottaa, että jos hän onkin raskaana? En tiedä yhtään oliko silloin hänen ovulaatio yms. Ulkopuolisia ""oireita"" tai käytöksessä en ole huomannut. Sitä vaihtoehtoa ei ole, että voisin kysyä häneltä, koska hänellä on nyt toinen mies, eikä hän puhu minulle. Kaiken lisäksi hän tupakoi kokoajan. Kai hän sen lopettaisi jos tietäisi olevan raskaana? Milloin minä huomaan viimeistään onko hän vai ei? Kaipaan kipeästi apua ja tämä masentaa. Olen hyvin kiitollinen jos yritätte auttaa!

Eiköhän se nainen sulle kertois jos olis raskaana.Äkkiseltään laskettuna hänellä olis 9 raskausviikko menossa ja laskettuaika olis 20.11.06. Siis ihan raakaa arviota.Laskin yhdynnästä.Eli ovis ois ollut silloin ja edelliset menkat pari vko aiemmin.Viikolla 15-16 masu rupee näyttäytymään,joillain voi paljon aikaisemmin tai myöhemmin.Riippuu ihan naisesta. Taidat ihan turhaan murehtia.Hän olis saanut tietää raskaudesta jo nelisen viikkoa sitten ja luulenpa ettei hän olis voinut olla kertomatta.
Hyvää kevän jatkoa sulle!

Muistaakseni oma masuni alkoi näkyä raskausviikolla 20 niin, että ulkopuolinenkin olisi sen huomannut raskaudesta johtuvaksi. Olen iso kokoisekseni, joten siksi ehkä niin myöhään.

Masu oli aluks turvonnut mut turvotus,kun laski masu alkoi pikkusen kasvaa tos vkol 20 ja nytkin viel 5vkoa sit kysy yks et täh sä olet raskaana vai ja silloin oli siis vko 24meneillään...olishan nainen aika ""paskamainen"" jos odottais lasta sinulle ja olis vain sen toisen miehen kanssa kenties kertomatta sillekkään et lapsi ois sun,kai nyt ainakin luulis kaiken järjen mukaan jos hän odottais niin kertois siitä sulle kai hän tahtois kummiskin kaikesta tilanteesta huolimatta pitää sinut jotenkin lapsen elämässä. Itse ainakin kertoisin,koska jokaisella lapsella on vain 1 isä jota kukaan ei voi korvata täysin ja lapsella on oikeus tietää omista sukujuuristaan,vaikka vanhemmat eivät asuisi tai olisi yhdessä. parempi mitä aikaisemmin lapsi oppii vanhempansa tuntemaan,koska vaikemapi on yhtäkkiä sitten päästää elämään ""uusi ""ihminen jos on vanhempi. on ihanaa kun tulevalla lapsellani on isä kenen kanssa asun ja hänelle lapsi merkitsee kaikkea!!!!!!

Yhteistyössä