Mille viikoille asti koulussa?

Elikäs, mihin asti ootte ollu koulussa? Itsellä olis tunteja ja tenttejäki vielä viikolla 38 ja vähän oon miettiny onko mitään järkeä.. Koulumatkaa tulee päivässä n. 50 kilsaa. Tietty lopulta oon sitte voinnin mukaan, mutta kiinnostaa miten on muilla menny?

Mulla ois luentoja ja tenttejä vielä LA jälkeenkin...
oon ajatellut että luennoilla käyn lokakuun loppuun jos vain pystyn (LA marraskuun alussa...) se ois joskus viikolle 38 asti ehkä, mutta saa nyt nähdä kuin käy. Tentit yms vähän rasittaa, kun en haluaisi joutua kuitenkaan opintotukiakaan palauttamaan jos en pysty suorittamaan.

Toi sun 50 km matka tuntuu kyllä vähän pitkältä. Itse olen nyt vkolla 31 ja istuminen on jo aik vaikeaa junassa ja bussissa, omalla autolla kyllä helpompaa.

Mulla LA sunnuntaina ja edelleen oon koulussa.Jatkan koulua normaalisti synnytyksen jälkeen, mulla niin mukava tilanne ettei lähiopetusta ole kuin 4h/viikko.Loput hommat saa tehdä kotona.
Jos koulua olis ihan normaalisti joka päivä niin varmaan silti edelleen pystyisin olemaan tunneilla mutta tuo 50km istuminen autossa vois olla jo näillä vikoilla viikoilla vähän kurjaa...
Tosiaan, niinkuin sanoit, meet vaan oman voinnin mukaan :)

Niin, mitenkäs se on, jos käyn vain syyskuun koulussa ja jään lokakuulta äitiyslomalle, niinku oikeastiki jäisin, enkä sitte käykään tenteissä, niin pitääkö minun palauttaa syyskuun opintotuki takaisin? :eek: Vai käykö siihen syyksi äitiysloma tai esim. sairasloma, etten saakaan kursseja käytyä loppuun? Laskettu aika myös marraskuun alussa.

Kun odotin kolmatta olin luennolla vielä samana päivänä kuin lapsi syntyi. Oli maanantai, viikkoja kasassa 39 ja olin synnytystapakontrollissa. Ilmoittivat että sinä päivänä salit oli täynnä mutta jos vaikka soittaisin tiistaiaamuna ja kyselisin tilannetta. Aamukahdeksalta tiistaina oli vielä liian paljon ruuhkaa joten menin 8.30 luennolle. Kahdeltatoista soittelin uudestaan ja pyysivät tulemaan käynnistykseen... Illalla oli tyttö ulkona... Kävin myös parilla luennolla noin viikon päästä... Mutta sit en jaksanut enää...

Yhteistyössä