millastahan on Enirolla b-to-be myyntineuvottelijan työ?

• Viestiketjun aloittaja emppu
  • Ensimmäinen viesti
Varmaan ihan normi puhelinmyyjän hommaa, joka on aika vittumaista työtä.. omaa kokemusta ei Enirolta ole, mutta olen myynyt puhelimitse opiskeluaikana lehtiä ja se sai riittää puhelinmyynnin osalta - ei enää ikinä kiitos.

Varmaan soittelet yrityksiin ja tarjoat mainosta puhelinluetteloihin yms? Luulisin, että päivätyö kyseessä.

vieras
Ihan ok paikka, mä tein sitä kuusi vuotta ja sitten kaipaisi muuta, mutta en ihan äkkiä tuu muualta sellaista liksaa saamaan :)
Eli työaika on 8-16 (paikkakunnasta riippuen voi olla tunti liukumaa ) pohjapalkka on alalle hyvä ja jopa sillä tulee toimeen hätätilassa, provikkaa maksetaan ja sillä ei ainakaan silloin ollut mitään ylärajaa.
Mä lähdin vuonna 2004 pois ja silloin pohja oli 1750e, jos myit tavotteen täyteen niin kk-palkka oli noin 2800e + lisäprovikat jos myit 200% tavoitteen niin palkka oli 2x toi + lisäprovikat jne
Lounasetu, työnantaja maksoi tarvittaessa sairaille lapsille hoitajan kotiin, hieroja 10xvuosi, lakisääteistä parempi työterveyshuolto ja "todella kosteat" firman juhlat.. hyviä puolia mainitakseni. 3 viikon täysi koulutus, palkallinen
Huonot puolet on ne että joka puhelun aloitat nollasta ja sit kun tökkii niin se on oikeesti tosi vaikeeta, kun myyt hyvin saat myös hyvää materiaalia kun huonosti niin toisinpäin..

vieras
Niin siinä myydään siis puhelinluettelon keltaisille ja valkoisille sivuille ilmoituksia ja muuta maksullista näkyvyyttä tai sitten nettiin tai yritysteleen (se on yrityksille jaettava puhelinluettelo )

Yhteistyössä