Millasta flunssaa liikkeellä, oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipeä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipeä

Vieras
Mulla on kaks päivää ollu järkyn kuvottava olo (ihan ku olis raskaana). Paikat särkee ja tukkosuutta havaittavissa. Kertokaa ny te jotka ootte just sairastanu jotain flunssan kaltasta et millasia oireita teillä on ollu?

oon popsinu pahoinvointi lääkkeitä ja särkylääkkeitä tähän oloon.

Raskaustestinkin tein eilen kun niin tämä kuvotus tuntuu tutulta. Nega, mikä ihan odtettavaa koska A) mulla on kierukka ja B) kuukautiset oli just kaks viikkoa sitten. Mut silti pelottaa et jos kuitenkin raskaana ja nyt vetelen kaikkea droppia naamaan.

Sanokaa ny, et tää on ihan tavallista flunssaa..

Vatsatautiakin kait vois olla mutta mua ei okseta.. en tiiä. Järkky olo kuitenkin.

Kysäsempä vielä että jos onkin raskaana ja raskaus on kohdun ulkopuolinen, näyttääkö testi plussaa?

Toivottavasti joku jaksaa vastailla :)

ainakin mun flunssa on nyt ollu sellasta että päänsärkyä ollu reilun viikon, ei mitään järkyttävää, mutta sellasta et sen tietää et se on koko ajan päällä... välil tulee sen takia hieman huono olo, mut menee ohi. Kurkku ei oo kun "hetkittäin" kipeenä, nenä tukossa.
En ole huomannu et kuume ois noussu - on kyllä kovast viluttanu aina silloi tällöi, mut ottanu särkylääkettä tohon jysäriin, niin se voi olla että pitänyt sen kuumeen loitolla.
Poika oli kipee yhen päivän, sit ok, eikä mitään.
Kuulemma nyt on tosi rankkaa mahataudin sekaista kuumetautia liikkeellä joka saattaa kestää toista viikkoa. Ainakin mitä ite oon kysellyt tutuilta ja on tullu puheeksi, niin jokaisella kuitenkin oireilut on ihan erilaiset.

täällä yksi jolla jo yli kuukauden kestänyt eikä loppua näy. :( ;(
Yskittää vaan kun räkä valuu nenänieluun, keuhkot puhtaat, poskiontelot ultrattu -> ei tulehdusta :o
Ei kuumetta.

Yhteistyössä