Millasia tarjoiluja teillä ollut kastejuhlissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli nimenantojuhlissa kolmea erilaista salaattia, kinkkukiusaus, graavilohta, marinoituja valkosipuleita, piirakoita, rieskaa, munavoita ja jälkiruuaksi kakkukahvit ja muutamaa lajia pikuleipiä :)
Jotain suolasta kannattaa aina olla. Mun kokemuksen mukaan se tekee paremmin kauppansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Meillä oli nimenantojuhlissa kolmea erilaista salaattia, kinkkukiusaus, graavilohta, marinoituja valkosipuleita, piirakoita, rieskaa, munavoita ja jälkiruuaksi kakkukahvit ja muutamaa lajia pikuleipiä :)
Jotain suolasta kannattaa aina olla. Mun kokemuksen mukaan se tekee paremmin kauppansa.

Niin, meillä sekä liha-että kala voileipäkakut.. mut taitaa riittää ne?

Alkuperäinen kirjoittaja kaste:

Kyllä varmaan :) Tai voihan lisäksi pistää vaikka just piirakoita tms.
Mut riittää musta pelkät voileipäkakutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kaste:

Kyllä varmaan :) Tai voihan lisäksi pistää vaikka just piirakoita tms.
Mut riittää musta pelkät voileipäkakutkin.

kiitti vinkistä!

Meille tulee varmaan coctailpiirakat, voileipäkakku, kaksi erilaista "juusto/rahkakakkua" ja jotain keksejä..

Lapsille varmaan lisäksi karkkeja ja sipsejä yhet kulhot..

Meillä oli 1 iso voileipäkakku, tomaatti-mozzarellapiirakkaa, salaattia, patonkia ja tuorejuustoa, täytekakku, porkkanakakkua, kuivakakku ja pikkuleipiä.
Suolaiset meni paremmin kaupaksi ja esim. tuon kuivakakun olis voinut unohtaa ihan kokonaan.

Me pidettiin ristiäisjuhla varatussa ravintolassa ja siellä 3 eri salaattia, n.10 alkupalaa ja 3 pääruokaa. Jälkiruokana kahvipöytä jossa 2 kakkua + pikkuleivät. Ruoka oli buffet-pöydässä josta jokainen sai ottaa mieleistään. Vieraita (pääasiassa sukulaisia ) vähän alle 30.

Yhteistyössä