K
kaste
Vieras
Pian edessä ja voileipäkakkua, kakkua, kuivakakkuja, pullaa ja useaa sorttia keksejä oon aatellu...muuta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Meillä oli nimenantojuhlissa kolmea erilaista salaattia, kinkkukiusaus, graavilohta, marinoituja valkosipuleita, piirakoita, rieskaa, munavoita ja jälkiruuaksi kakkukahvit ja muutamaa lajia pikuleipiä
Jotain suolasta kannattaa aina olla. Mun kokemuksen mukaan se tekee paremmin kauppansa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaste:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Meillä oli nimenantojuhlissa kolmea erilaista salaattia, kinkkukiusaus, graavilohta, marinoituja valkosipuleita, piirakoita, rieskaa, munavoita ja jälkiruuaksi kakkukahvit ja muutamaa lajia pikuleipiä
Jotain suolasta kannattaa aina olla. Mun kokemuksen mukaan se tekee paremmin kauppansa.
Niin, meillä sekä liha-että kala voileipäkakut.. mut taitaa riittää ne?
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja kaste:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Meillä oli nimenantojuhlissa kolmea erilaista salaattia, kinkkukiusaus, graavilohta, marinoituja valkosipuleita, piirakoita, rieskaa, munavoita ja jälkiruuaksi kakkukahvit ja muutamaa lajia pikuleipiä
Niin, meillä sekä liha-että kala voileipäkakut.. mut taitaa riittää ne?
Kyllä varmaanTai voihan lisäksi pistää vaikka just piirakoita tms.
Mut riittää musta pelkät voileipäkakutkin.