millasia pätkiä teiä 6kk nukkuvat?

eli kuin pitkiä tai lyhyitä pätkiä teiä puoli vuotiaat nukkuu?
meillä kaksoset ja näistä toinen nukkuu vähempi ku toinen.
tyttö kyl nukkuu iha kiitettävät unet(useimmiten)mut poika ei sit vaa tunnu juuri päivällä nukkuvan,monet lyhyet unet mikä on toisaalta aika rasittavaa ku mä en ite sit saa mitää tehtyä kotona.
aamulla heräs 6 jälkee ja meni nukkuu sitte vaille 9.heräs 10 ja meni nukkuu 12 ja heräs puoli 1.meni nukkuu taas 14.00 ja heräs taas 14.30..hoh hoijakkaa..ois vaa kiva jos kumpiki,etenki ny poika nukkus vaikka muutamat pidemmät unet eikä veivais tuolla lailla ees taas..vai onko tää iha "normaalia"?eli valitanko mä turhasta? :D

Meillä kans puolivuotias joka nukkuu ja on aina nukkunut vaan pätkiä.
Esikko otti aina 4 tunnin unet, tämä 'tosikko' taas nukkuu maksimissaan 1,5h kerrallaan- yleensä kyllä vaan puoli tuntia.
Lapset on unirytmissään niiiin erilaisia- ja kaikessa muussakin :)

Minun puolivuotias pikku-ukko on ihan samaa maata kun teidänkin poika: pikkutirsoja pitkin päivää. Aina sen verran nukahdetaan että jaksetaan taas seuraavat pari tuntii olla tarkkana ettei äippä vaan missään nimessä keskity mihinkään muuhun kuin olennaiseen eli vauvelin kanssa touhuiluun ;)

Välillä ei viihdy sitten lattiallakaan yhtään kun ei oikein vielä mahallaan jaksa leikkiä ja selällään on tylsää. Ja kun väsyttää kun ei oo nukkunut niin eihän ne leikitkään suju. Parasta ois kun sais äipän mukana roikottaa päivät pitkät...repussa tai lonkalla. sama se kunhan saa olla vain kyydissä kurkkimassa B)

Meillä on aikas selvät uniajat.
Yöunille menee noin kello 21, eka syönti klo 06 ja sit jatketaan vielä unia pari tuntia. 10 maissa nukkumaan taas, nukkuu ehkä tunnin-kaks.
14 kieppeillä ottaa pikakoomat, noin puol tuntia.
16-17 taas nukkumaan pariks tuntia..

Meillä kans pätkissä..puolestatunnista pariin(tosin harvinaista pitemmät unet..).Olen yrittänyt pitää vain kahdet päiväunet jotta yöllä maittaisi uni paremmin.Tosin olen huomannut että mitä paremmin nukkuu päivällä sitä paremmin myös yöllä:)

Yhteistyössä