Itse ihan säpsähdi kun vauva potkii niin, että isäkin tuntee liikkeet mahan päältä. Pidemmän aikaa jo tuntunut "muljahtelua", mutta nyt ihan kunnon töytäisyjä. Ei varmasti tarvitsisi edes mainita, että ensimmäsitä odotetaan
Kuinka isolla tai siis laajalla alueella tunnette liikkeet? itsä jo kauhistuttaa kun välillä tuntuu oikealla alhaalla ja yhtäkkiä sitten vasemmalla ylhäällä. Joko se nui9n paljon seilaa mahassa vai alanko jo pelätä useampaa
minulla kans ensimmäinen ja mielenkiinnolla on seurailtu näitä liikkeitä
olen nyt jo viikolla 24, mutta liikeet ovat olleet aika lailla samanlaisia joskus viikolta 20 lähtien, ja muistaakseni vilkastui aika paljon just tossa 21vkon paikkeilla. Mulla on myös tuntunut vaikka minkälaista keinumista puolelta toiselle, ja vauva on reagoinut esim kosketukseen tosi nopeasti vaikka olisi koskenut mahaa aivan eri puolilta peräkkäin.
Mietin, että johtuiskohan vaikka siitä että sehän voi sekä potkia että nyrkkeillä joten voi tuntea liikkeitä sekä ylhäältä missä vaikka kädet (tai jalat) on ja toisinpäin. tai vauvan kääntyilessä musta myös tuntuu että liikkeet on tosi laaja-alaisia. Mulla oli muuten just 21.vko tosi riehumista vauvan kannalta, sitten viime viikko (23) oli hiljaista ja nyt on taas enemmän liikkeitä. Huomasin silloin muuten myös että potkut näkyi jo ulospäin.
Joku kaksosia odottava kertoi että liikkeet tuntuu aivan samaan aikaan eri puolilta, ei sii perätysten, vaan niin vaikka että samalla kun potkii vasemmalta potkii toinen oikealle tms...