A
"auts"
Vieras
Siinäpä se kysymys. Omasta lähipiiristä ei löydy reumaatikkoja. Lääkärissä käyty kertaalleen, pronaxenkuurista ei ollu suurempaa apua. Seuraavaksi reumakokeet, sanoi lääkäri. Vähän jännittää. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
polvi kipeytyi, lääkäri oli sitä mieltä että oli "venähtänyt" tms. sain tiukan siteen siihen ympärille & sauvat. tilanne paranikin joksikin aikaa, mutta sitten taas polvi turposi ja kipeytyi. miuta oltiin jo pistämässä tähystysleikkaukseen, kun itse aloin epäillä reumaa ja varasin ajan yksityiselle reumalääkärille. tuossa vaiheessa jalka oli jäykistynyt koukkuun & toinen käsi jäykistynyt niin, että sormet kosketti kaulaa..
Mulla myös sormien ja varpaiden nivelissä oireet. Aamuisin varsinkin niin turvonneet ja kipeät että tosi hankala liikuttaa. Ja joitakin sormia oppinut jo varomaan. Reumakokeet negatiiviset. Buranakuuria oon syönyt sillon tällön jo kauan, sekä Meloxicamia. Ei kai tälle mitään voi..
Keliakiaa epäiltiin myös syyksi ja otettiin verikokeet ja koepalat, mutta ei sitäkään. Nivelpsoriasis olis kans vaihtoehto.
Joskus haittaa työtä ja ihan arkielämää. Lääkkeillä kivun saa jotenkuten siedettäväksi ainakin toistaiseksi.. Toivottavasti sulla löytyis syy ja apu vaivoihin.
Mulla joskus kipu nousee sormista ranteisiin ja kyynärvarsiin, esimerkiksi tänään tekstarin kirjoittaminenkin sattui.
että reumaoireet häviää raskausajaksi? Onko edes silloin mahdollista reumaa
Miulla meni raskausaika tosin hyvin, ilman lääkitystä.
Ja tosiaan, ekat oireet oli oikeestaan kyynärpäissä ja polvissa jo teini-iässä mut niitä sanottiin vaan kasvukivuiksi. Diagnoosin saamisen aikaan just sormien ja verpaiden pikkunivelet oli kaikista pahimmat, kipeet ja turvoksissa. Myös kyynärpää oireillut myöhemmin niin ettei suoristunut kunnolla ja polvesta piti ottaa nestettä pois kun oli niin turvoksissa. Nykyisin biologisella lääkkellä kun mikään muu ei auttanut.