millasesta pusutteusta tykkäätte? Onko aikuisilla kielipeliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevättä rinnassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kevättä rinnassa

Vieras
Mulla uusi juttu meneillään, ja viimeksi kun nähtiin meni aika kiihkeäksi. Noh, itse tykkään suutelemisesta, ja se kiihottaa mua kovasti. Jotenkin se ajatus siitä liukkaasta kielestä muuallakin kuin suussa on aika sellainen sykähdyttävä. Tämän miehen kädet kyllä vaelteli, ja pusuteltiin, mutta aina kun yritin vähän kieltä mukaan niin mies ikäänkuin "säikähti"... En oikein tiedä mitä meinaisin, kun pitkä suhde päättyi n. vuosi sitten ja edelliset suutelut on käyty exän kanssa, ja sitä ennen teininä (ja sehän oli ihan hullua nuolemista) että miten aikuiset oikein yleensä nämä suutelunsa hoitaa? Olenko ihan hakoteillä, kun olin sellaista villiä kielileikkiä vailla? ja sitten, voiko tosta miehen kuivakasta pusuttelusta päätellä jotain suuseksiin liittyvää?

Pusuttelu, näykkiminen, suutelu, satunnainen kielen käyminen toisen suussa ovat minusta kivoja. Se sit taas kun joku suunnilleen yrittää syödä mut ja tunkee kielensä kurkkuun asti ja kuolaa niin että rinnuksille valuu, ei oo alkuunkaan kivaa.

Ja kyllä se hieman korrelloi. Mies, joka älyää kiusata (siis antaa vähemmän ja hieman etääntyy suutelun lomassa) yleensä myös malttaa kiusata kielellään klittaakin pitkittääkseen naisen iloa.

Yhteistyössä