Millanen roskis-systeemi teillä on autossa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Minä tungen roskat ovitaskuun josta ne jonain päivänä siirtyvät oikeaan roskikseen.

Useilla näyttäisi olevan sellainen alas liukuva lasikansi pohjattoman roskiksen suojana. Minullakin on niitä autossa 4 kappaletta mutta niiden käyttäminen jätehuoltoon on ehdottomasti kielletty.
 
Huisi hippu
pikkuroskat kartonkirasiaan, joku pastillirasia siis, isommat pussiin ja ajoittain pois autosta. apteerin pikkupussi nyt käytössä, minicrip on varmaan hyvä. tai vaikka bringless purkki. joo kirjoitan väärin...
 
ap
No löysimpäs tän eilisen aloitukseni =) Meillä siis autossa matkustaa 8 henkeä, eli jos matkan aikana syödään jätskit, rusinapaketit ja pillimehut, niin niitä roskia ei saa mahtumaan edes siihen apteekin pikkupussiin :D No, ostan sitten vaikka roskapussirullan pientä kokoa ja teippaan auton seinään muovikoukun =)
 
vieras
Ainakin clas ohlssonilta(en muista miten toi kirjoitetaan..) saa jotain telinettä jonka saa jollain teipillä kiinni autoon sisälle sopivaan kohtaan ja siinä on pusseja ja saa sit ostettua niitä pusseja erikseen, näytti ihan siistiltä, vähän samanlaiselta kuin intercityjunissa roskikset.
Meillä on tavallinen kahden litran pakastepussi auton etupenkkien keskiosan lokerossa, se kannellinen lokero siinä kuskin ja pelkääjän paikan välissä, "käsinojan" alla ja on kätevä eikä näy mihinkään, mut ei sinne tietty kamalasti roskia mahdu ja kaikissa autoissa ei tuota koteloa taida olla.
 
Minulla on sellaisia vanhoja mainospusseja.Nokian vuodelkta yksi ja kaksi.Niissä on sivulla liimatarra jolla saa roskispussin kiinni jalkatilaan.En vaan tiedä mistä saisi lisää :kieh: On enää muutama jäljellä.
 
vieras
Prisman muovikassi kuskin takana... Takapenkki viskoo roskansa lattialle ajon aikana ja kerää ne sieltä sitten muovikassiin pysähdyttyä... keskipenkki viskoo kanssa ja etu- tai takapenkkiläiset kerää ne ja etupenkkiläiset tunkee samantien kassiin...
 
apsi
Mulla olis pieni muovipussi siinä vaihdekepissä, mutta äitiä pitää viedä usein asioille tuolla autolla. Joka ikisen kerran pussini häviää sen sileän tien, kun äiti ei siedä sitä. Ihan sama mitä sille sanot, pussi lähtee kun äiti tulee.
 
toinenvieras
minä oon miettiny mistä sitä sais samanlaisen systeemin mitä junassa on... aina ku pussi täyttyis sais repästä irti ja viiä pois... meillä kans heitetään jalkatilaan ja viedään pois ku alkaa olla niin täys ettei jalat mahdu vapaasti olemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinenvieras:
minä oon miettiny mistä sitä sais samanlaisen systeemin mitä junassa on... aina ku pussi täyttyis sais repästä irti ja viiä pois... meillä kans heitetään jalkatilaan ja viedään pois ku alkaa olla niin täys ettei jalat mahdu vapaasti olemaan.
Huoltoasemalta ollaan ostettu sellanen tarralla kiinnittyvä systeemi. Se kyl vaan ei pysyny millään kiiinni missään eikä viitsitty liimalla alkaa kiinnittää. Siinä on pusseja just tolleen repäsysysteemillä.
 

Yhteistyössä