Millanen nettiliittymä???

• Viestiketjun aloittaja minä olen aasi
  • Ensimmäinen viesti
minä olen aasi
Muutan tuossa kuukauden päästä ja nettiliittymä samalla pitää tietty siirtää, mut ongelma on etten tiedä millanen liittymä...
Siis käytössä muuton jlk on kaksi pöytäkonetta (niihin tämä modeemi) ja sitten kannetava, mutta ongelma on etten haluais tämän kannetavan kanssa kokoajan olla sit siinä modeemin lähettyvillä "narun" perässä kiinni.
Saako jotenkin sellaista liittymää, että on niinku modeemi ja sit viel langaton liittymä tuohon kannetavaan

ei tarvi mitään nettitikkuja tms. ostat vaan boxin jossa on langaton verkko mahdollisuus. Näin saat pöytäkoneet piuhalla kiinni ja läppärin langattomana. Ja nettiliittymällä/yhteydellä ei ole tuon kanssa mitään tekemistä. Kannattaa vaan ottaa aika nopea liittymä jos on kerran 3 konetta yhtäaikaa verkossa

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
ei tarvi mitään nettitikkuja tms. ostat vaan boxin jossa on langaton verkko mahdollisuus. Näin saat pöytäkoneet piuhalla kiinni ja läppärin langattomana. Ja nettiliittymällä/yhteydellä ei ole tuon kanssa mitään tekemistä. Kannattaa vaan ottaa aika nopea liittymä jos on kerran 3 konetta yhtäaikaa verkossa
Kiitos tiedosta, just tälläistä ratkaisua mietin itsekin, että onko mahdollista, koska viitti sit taas montaa eri liittymää ottaa.

Yhteistyössä