Millanen mielikuva tulee ulkoisesta olemuksestani?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen 160/55, kuppikoko 75dd. Vartaloni malli on tiimalasi. Hiukset ovat luonnostaan vaaleat, mukana laitettu hieman mahonginsävyisiä raitoja tuomaan enemmän lämpöä. Pituudeltaan hiukset ovat alaselkään.
Synnyttänyt olen joten vartaloni ei ole viimeisen päälle timmi, kiinteyttä tahtoisin mahaan, reisiin ja takapuoleen. Silmät ovat ruskeaan taittavan vihreät.
Kirjoitettuna tuo voi vaikuttaa jopa kivalta yhdistelmältä mutta miksi tunnen itseni rumaksi ja epäseksikkääksi? Millainen mielikuva teille tulee tuosta?
 
essi
sulla on 10kg ylipainoa. Mulla nimittäin on pituutta saman verran kuin sulla ja painan 45kg. Ja useampi lapsi synnytetty. Saat kiinteyttä kun laihdutat tuon rasvakerroksen pois. Pömppömaha hävisi mullakin vasa tiputettua painoni. Tissithän siinä pienenee kans mutta eipä mua haitannut, kunhan sain kaunimman vartalon muuten.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:
huono itsetunto
Huono itsetunto minulla kyllä on; siksipä kysyinkin täältä että millainen mielikuva tuosta kuvauksesta tulee. Onko rumuus vain minun pääni sisäinen juttu. Jos ymmärrät mitä ajan takaa. :flower: :)
 
ap
Kiitos kivoista sanoistanne. On vaan inhottavaa että vielä lähemmäs kolmikymppisenä poden jotain ulkonäkökriisiä enkä esimerkiksi uskalla pukeutua lyhyisiin hameisiin, toppeihin, tmv. koska koen itseni "epäviehättäväksi".
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nälkäinen??:
No mun mielest kyllä pulskalta kuulostaa, koska paino on sama kun mulla, mutta mä oon 169cm... ja on silti tota mahaa=/
No ei kyllä voi sanoa, että pulska. Minä olen sitten varmaan joku himoläski kun olen 158/55.
 
ap
Kiitos paljon teille kaikille kommenteista. Kiinteytyä pitäisi, sen tiedän. Pitkistä hiuksista en haluaisi luopua, jotenkin ne on vaan niin osa minua. Kaippa se kauneus on katsojan silmässä.
 

Yhteistyössä