Millanen köriläs mies on näillä mitoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hopsuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hopsuli"

Vieras
183/105? sanoo olevansa ruuminrakenteeltaan urheilullinen niin millanen pumppuhauis se sitten olis? Mä en osaa kuvitella noiklla mitoilla muutakun läskin mut jos nyt salilla käy niin onhan se tasan eria sia ku läski. ja juu,kuvia ei olla vielä keretty vaihtaa.

saa olla aika reenattu jos on oikeasti urheilullinen

Iteki joskus noissa mitoissa olleena en kyllä olis ihan heti urheilulliseks alkanu itteeni mainostamaan vaikka oonkin vankka rakenteelta. Mut köriläs kuitenkin eikä mikään tuulenheiluteltava rääpäle.

Mun mies on painoindeksinsä perusteella ylipainoinen, mutta oikeasti siinä kropassa ei ole hiukkaakaan läskiä. Pelkkää lihasta koko ukko, mutta ei kuitenkaan mikään muskelimies.

no siis mä en yhtään osaa hahmotella miesten paino/pituus suhteita joten siksi kyselen vähän tyhmiä. Tuskin se mikään himotreenaaja on mut kai sitä nyt täytyy vähän kaunistella:) Mut sitä nyt ajoin takaa et ei olis mikään läski läski. Ihan läskit ukot ja kukkakepit kun ei sytytä. Mut nyt sit iski itelle paniikki...

no ei se kyllä läski ole, vaikkei urheilullinen olisikaan. Noissa mitoissa ei-urheileva on sellainen vähän pyöreä, ei missään nimessä lihava. Ei se kyllä mikään valtavan lihaksikaskaan noissa mitoissa ole, mutta jos tosiaan ei ole läskiä vaan lihasta tuo paino, niin ihan hyvässä kunnossa se varmaan on:)

[QUOTE="vieras";26676529]no ei se kyllä läski ole, vaikkei urheilullinen olisikaan. Noissa mitoissa ei-urheileva on sellainen vähän pyöreä, ei missään nimessä lihava. Ei se kyllä mikään valtavan lihaksikaskaan noissa mitoissa ole, mutta jos tosiaan ei ole läskiä vaan lihasta tuo paino, niin ihan hyvässä kunnossa se varmaan on:)[/QUOTE]

Mä olen nyt ihan....mun unelmamies olis sellanen iso muttei läski,eli just tollanen köriläs kun ite suht pienikokonen, ainakin onasta mielestä mut mä olen ton tyypin ihanne naismittaa 5cm lyhyempi. nO,se tuskin haittaa mut kun mä en ole mikään urheilullinen,pikkusen on vatsaa ja reittä,no siis ei nyt paljon mut kuitenkin.Onhan mun BMI ihan normi. No,jos tää juttu nyt ees etenee tapaamiseen ni voinhan mä sit vinkata et se vois reenata mua;) olis mun oma personal trainer,eikä siis mitenkään seks mielessä. Voi hitsi!

[QUOTE="Niin";26676550]Joo samaa mieltä. Mun mies on tosi sporttinen ja kivasti lihaksikas, 186cm 85kg.[/QUOTE]

Niin. Itse olen 15 senttiä lyhyempi ja painan yhtä paljon. Olen sporttinen ja lihaksikas vapaaottelija.

Noilla sinun mainitsemilla mitoilla ei paljon lihasmassaa ole.

[QUOTE="vieras";26676529]no ei se kyllä läski ole, vaikkei urheilullinen olisikaan. Noissa mitoissa ei-urheileva on sellainen vähän pyöreä, ei missään nimessä lihava. Ei se kyllä mikään valtavan lihaksikaskaan noissa mitoissa ole, mutta jos tosiaan ei ole läskiä vaan lihasta tuo paino, niin ihan hyvässä kunnossa se varmaan on:)[/QUOTE]

jos se ei ole urheilullinen, niin sillä on sit 25kg ylipainoa. Nyt oikeesti. Kyllä se alkaa läskin tekemään. Sit pelkkää lihasta tuo paino, niin se on jo iso kehonrakentaja.

[QUOTE="hopsuli";26676585]Mä olen nyt ihan....mun unelmamies olis sellanen iso muttei läski,eli just tollanen köriläs kun ite suht pienikokonen, ainakin onasta mielestä mut mä olen ton tyypin ihanne naismittaa 5cm lyhyempi. nO,se tuskin haittaa mut kun mä en ole mikään urheilullinen,pikkusen on vatsaa ja reittä,no siis ei nyt paljon mut kuitenkin.Onhan mun BMI ihan normi. No,jos tää juttu nyt ees etenee tapaamiseen ni voinhan mä sit vinkata et se vois reenata mua;) olis mun oma personal trainer,eikä siis mitenkään seks mielessä. Voi hitsi![/QUOTE]Mä en oo vielä eläissäni tuntenu tai tavannu sellasta miestä joka olis edes maininnut että tapasinpa kerran liian lyhyen naisen, pitkät naiset ovat taas sitten ihan eri juttu.

Mut miks spekuloida jos ei oo ikinä edes tavannut?

jos se ei ole urheilullinen, niin sillä on sit 25kg ylipainoa. Nyt oikeesti. Kyllä se alkaa läskin tekemään. Sit pelkkää lihasta tuo paino, niin se on jo iso kehonrakentaja.

Voi perse voi perse voi perse!!!!!!!! ei saa olla läski!!!! Mut eikai kukaan voi olla niin urpå et laittaa noi mitat ja ruumiinrakenteen urheilullinen jos on OIKEESTI LÄSKI! Mitä se sillä voittaa? kuvan nähtyä tai livenä ni varmaan suurinosa lähtee samantien kävelee jos on noin törkeesti viilannut linssiin.

Mä en oo vielä eläissäni tuntenu tai tavannu sellasta miestä joka olis edes maininnut että tapasinpa kerran liian lyhyen naisen, pitkät naiset ovat taas sitten ihan eri juttu.

Mut miks spekuloida jos ei oo ikinä edes tavannut?

Niinpä.miks miettii tälläsiä kun ei olla ees tavattu eikä tietoakaan et tavataanko. Mä nyt ylianalysoin kaikki ja joka puolelta moneen kertaan,huono juttu aika ajoin.

Minun mieheni on 175 cm pitkä ja painaa 91 kg. Hän ei urheile, mutta on nuorempana bodannut ja on harteikkaan näköinen. Mahaa on sen verran nykyään, että sanoisin jotain 7 kg olevan liikaa. Ei minusta pahan näköinen kuitenkaan, joten ihan kohtuullisen kokoinen on varmaan sinun miehesi jos vähänkin urheilee.

[QUOTE="varpu";26676761]Minun mieheni on 175 cm pitkä ja painaa 91 kg. Hän ei urheile, mutta on nuorempana bodannut ja on harteikkaan näköinen. Mahaa on sen verran nykyään, että sanoisin jotain 7 kg olevan liikaa. Ei minusta pahan näköinen kuitenkaan, joten ihan kohtuullisen kokoinen on varmaan sinun miehesi jos vähänkin urheilee.[/QUOTE]

Juu ei mua ees haittaa jos nyt on jotain mahaa vähän tai muuten jotain kunhan on normaali eikä se sairaalloisen läski. No se kai selvinnee jossain vaiheessa jos juttu etenee jonnekin suuntaan. Nyt mä lähen nukkumaan. Kiitos kaikille:)