VOIKO ihminen nukkua MYÖS mahallaan?Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Se tais olla se 39 viikkoa sitten tapahtunut pukeminen. Mä olen taas unohtanut kuinka nukutaan mahallaan tai kuinka yöllä voi kääntää kylkeään luulematta olevansa halvaantunut... |O
Voi! Ja hyvin nukkuukin kun nukkuu. Mä en vaan muista enää miten se tehdään..... noh, muutama päivä vielä niin se muistuu mulle mieleen...Alkuperäinen kirjoittaja rv 39:VOIKO ihminen nukkua MYÖS mahallaan?Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Se tais olla se 39 viikkoa sitten tapahtunut pukeminen. Mä olen taas unohtanut kuinka nukutaan mahallaan tai kuinka yöllä voi kääntää kylkeään luulematta olevansa halvaantunut... |O
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:No olin kyllä todella kipeä silloin. Välilevyt rikki jne... Tuolloin en ollut kuitenkaan raskaana.
Eikä mulla ole IKINÄ raskauden takia sukkien ja kenkien laitto ollu vaikeaa. Vaikka maha onkin ollut valtava.
OIKEASTI pitää olla huono kunto tai joku paikka rikki tai runsas ylipaino ettei saa sukkia ja kenkiä jalkaan 15 minuutissa!!!
tai minkälaista oli nukkua päivällä kahteentoista tai yöt heräämättäAlkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Sen jälkeen saat miettiä minkälaista oli rauhassa pukea itselle päälle ja päästä ulos ovesta alle 30 minuuttiin...
Niinpä...mulla on nyt siis tytöt 3v ja 1½v. Suurimman osan oon nyt saanu öistä nukkua heräämättä, mutta aamulla joutuu heräämään kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja rv 39:tai minkälaista oli nukkua päivällä kahteentoista tai yöt heräämättäAlkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Sen jälkeen saat miettiä minkälaista oli rauhassa pukea itselle päälle ja päästä ulos ovesta alle 30 minuuttiin...
:ashamed: Hups! En nyt tajunnut tuota rv 39 Luulin että jollakin samoja ongelmia kuin minulla kun tuo vanhuus (32v =) ) jo vaivaa päälle, eikä enään taivu niinkuin joskus nuorena...Alkuperäinen kirjoittaja rv 39:sinäkään?Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Ei enään muista :snotty:
Oottepas te sitten superhyväkuntoisia ja hoikkia ja terveitä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:No olin kyllä todella kipeä silloin. Välilevyt rikki jne... Tuolloin en ollut kuitenkaan raskaana.
Eikä mulla ole IKINÄ raskauden takia sukkien ja kenkien laitto ollu vaikeaa. Vaikka maha onkin ollut valtava.
OIKEASTI pitää olla huono kunto tai joku paikka rikki tai runsas ylipaino ettei saa sukkia ja kenkiä jalkaan 15 minuutissa!!!
jees, raskausaika on vasta alkusoittoa tuskien tiellä!Alkuperäinen kirjoittaja rv 39:tai minkälaista oli nukkua päivällä kahteentoista tai yöt heräämättäAlkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Sen jälkeen saat miettiä minkälaista oli rauhassa pukea itselle päälle ja päästä ulos ovesta alle 30 minuuttiin...
no en ole. lihonut 20kiloa kahdessa raskaudessa. laihuus siis kaukana.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:Oottepas te sitten superhyväkuntoisia ja hoikkia ja terveitä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:No olin kyllä todella kipeä silloin. Välilevyt rikki jne... Tuolloin en ollut kuitenkaan raskaana.
Enkä ole minäkään. Ihan olen normaali niin kunnon kuin hoikkuudenkin osalta. Terveys on nyt vähän niin ja näin, sairauksia kun on kertynyt jo jonkinlainen lista.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:no en ole. lihonut 20kiloa kahdessa raskaudessa. laihuus siis kaukana.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:Oottepas te sitten superhyväkuntoisia ja hoikkia ja terveitä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:No olin kyllä todella kipeä silloin. Välilevyt rikki jne... Tuolloin en ollut kuitenkaan raskaana.
Tuota, mulla ei ole yhtään ylipainoa ollut koskaan ja nyt viikolla 39 painan 75 kiloa (pituutta yli 170cm). Iso pyöreä pallomaha vain tuossa edessäni on, ei muualla juuri raskaus ja nuo raskauskilot edes näy.Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:No olin kyllä todella kipeä silloin. Välilevyt rikki jne... Tuolloin en ollut kuitenkaan raskaana.