millaista on elää miehen kanssa, joka haluaa sinua seksuaalisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera pikkuvaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katkera pikkuvaimo

Vieras
millaista on elämä miehen kanssa, joka haluaa säännöllisesti seksiä? ja miten mies lähestyy kun on "se hetki"?

katkerana kysyy hän, jonka mies on kylmä kuin jää. aina.

ihanalta, siltä kuin olisin maailman ihanin nainen.. ja miehelleni olenkin! :heart:
joka hetki kun ollaan yhdessä ollaan lähellä ja sen vaan tietää milloin on hetki...

No meillä toisinpäin eikä sekään ole mukavaa. Mies haluaa aina ja tuntuu jopa painostavalta. Se syö omat haluat kun toisella ei ole muuta mielessä. Eli ihan perseestä tämäkin.

miksi elät tuomosen kans?

lapset on erittäin huono tekosyy. ei niile tarvi opetta huono parisuhteen mallia missä kierretään toista ku jääpuikkoa.

ei meillä ole lapsia.... kai tämä on sitä paljon puhuttua rakkautta, miksi yhdessä eletään. ja miehellä on myös masennusta, joka omalta osaltaan estää tunteet ( lääkitys )..

vaan en ole koskaan tämän suhteen aikana tuntenut olevani haluttu. mies ei koskaan tule ottamaan minua intohimoiseen syleilyyn ja vaikkapa suostumaan pikaiseen sessioon kesken päivän. saati tuhmia viestejä tai muuta, mistä kaikki tuttavat suhteesta puhuessa kertovat..

Meillä mies on ollut halukas joka päivä nämä 13v mutta minä olen kylmentynyt vuosi vuodelta enempi ja enempi. :/. Ihana mies on.
Eli mulle haluttomalle se on piinaavaa ja hankalaa kun toinen koko ajan kysyy et miten ois...

Ahdistavaa. Itse en halua seksiä oikeastaan koskaan. Tai no joskus humalassa mutta humalassakin olen tosi harvoin. Tänään esim. oltiin kotona kaksin ja huomasin että mies paijaili siihen malliin että olisi seksiä halunnut. Se ahdistaa ja ällöttääkin.

Tämä on jännä juttu kun muuten suhteemme on ns täydellinen, mutta seksissä saattaa olla monien kuukausien taukoja. Mies jo tottunut eikä yritäkään enää juuri koskaan.

ei meillä ole lapsia.... kai tämä on sitä paljon puhuttua rakkautta, miksi yhdessä eletään. ja miehellä on myös masennusta, joka omalta osaltaan estää tunteet ( lääkitys )..

vaan en ole koskaan tämän suhteen aikana tuntenut olevani haluttu. mies ei koskaan tule ottamaan minua intohimoiseen syleilyyn ja vaikkapa suostumaan pikaiseen sessioon kesken päivän. saati tuhmia viestejä tai muuta, mistä kaikki tuttavat suhteesta puhuessa kertovat..

no sitte. empä tiiä kyllä jäisinkö suhteseen jossa ei ole seksiä...

sen tietää katseesta, ilmeestä koska on seksiä. ja se katse vie jalat alta, kirjaimellisesti ;)

Ahdistavaa. Itse en halua seksiä oikeastaan koskaan. Tai no joskus humalassa mutta humalassakin olen tosi harvoin. Tänään esim. oltiin kotona kaksin ja huomasin että mies paijaili siihen malliin että olisi seksiä halunnut. Se ahdistaa ja ällöttääkin.

Tämä on jännä juttu kun muuten suhteemme on ns täydellinen, mutta seksissä saattaa olla monien kuukausien taukoja. Mies jo tottunut eikä yritäkään enää juuri koskaan.

mikset halua häntä?

itseäni viiltää sisältä ajatus siitä, että joku paijaisi minuakin. suutelisi ja suukottelisi. antaisi rakkautta pyytettömästi.
tänään viimeksi rukoilin mieheltä hellyyttä ja läheisyyttä, anelin yhteiseen suihkuhetkeen. eikä mitään silti tapahtunut. suihkussakin kävin yksin.

Ihanalta, onnelliselta, saa hymyn miun kasvoille, saa miutkin haluamaan. :)
Saa tuntumaan että olen maailman kaunein, seksikkäinen ja haluttavin nainen ja rakastetuin. :)

Miksi jäät tuolaisen miehen luo ? Ansaitset miehen joka haluaa sinnuu ja näyttää sen, miten
jaksat tuollaista elämää ? :hug:

Sen tietää miehen katseesta, joka on täynnä rakkautta, halua, himoa, suudelmista jotka
venyy ja syventyy, kosketuksista ja hyväilyistä.

Viimeksi muokattu:
millaista on elämä miehen kanssa, joka haluaa säännöllisesti seksiä? ja miten mies lähestyy kun on "se hetki"?

katkerana kysyy hän, jonka mies on kylmä kuin jää. aina.
Täytyy myöntää että olis ihan hel%&in pelottavaa.. :O
Omakohtaista kokemusta ei ole mutta että asuisin miehen kanssa ja miten se lähestysi minua kun on "se hetki"..
scared1.png

Ihanalta, onnelliselta, saa hymyn miun kasvoille, saa miutkin haluamaan. :)
Saa tuntumaan että olen maailman kaunein, seksikkäinen ja haluttavin nainen ja rakastetuin. :)

Miksi jäät tuolaisen miehen luo ? Ansaitset miehen joka haluaa sinnuu ja näyttää sen, miten
jaksat tuollaista elämää ? :hug:

meillä on mukaviakin hetkiä elämässä, henkisesti samoilla aaltopituuksilla ja huumori kohtaa täysin..
kai se on joku suojeluvaisto, etten halua jättää miestä nyt, kun hänellä on erityisen vaikeaa. ja ujona ihmisenä hän tuskin koskaan ketään toista naista löytäisikään. ( eipä sillä, että tätä helvettiä kukaan muu ansaitsisikaan )..
olen aina asunut mieheni kanssa, muutin lapsuuden kodista miehen kanssa yhteen ja kai sekin on syy miksen uskalla lähteä. pelkään etten pärjää yksin. en henkisesti, enkä taloudellisesti. olen julma jos sanon, että rahakin ratkaisee tässä asiassa. käyn itse töissä, mutta saan niin olematonta palkkaa, ettei sillä eläisi, edes yksin.

mikset halua häntä?

itseäni viiltää sisältä ajatus siitä, että joku paijaisi minuakin. suutelisi ja suukottelisi. antaisi rakkautta pyytettömästi.
tänään viimeksi rukoilin mieheltä hellyyttä ja läheisyyttä, anelin yhteiseen suihkuhetkeen. eikä mitään silti tapahtunut. suihkussakin kävin yksin.

Voi, me käydään suihkussa tahi kylvyssä yhdessä. Pidän hellyydestä, mutta en seksistä. Siinä on vissi ero. Ja ei ole kyse siitä etteä juuri miestäni halua seksuaalisesti, en vaan pidä seksistä kamalasti. Olen estynyt ja kömpelö.

Mutta hellyyttä meillä kyllä on ja siitä tykkään. Se ei ahdista. Se ahdisti tänään kun huomasin paijalun olevan luokaa "tahdon seksiä" ja siitä se ahdistus mulla tuli.

tilanne kärjistyi taas siihen, että mies otti nukahtamislääkkeen ja meni nukkumaan. kesken illan. ei jaksanut kuunnella minun anelua ja itkunsekaista syyllistämistä elämän pilaamisesta....
katkeroidun seksittömyyteen, mutta eipähän tuo sentään lyö. se olis sitten se ihan viimeinen paha.

Se on ihanaa. Etenkin jos jo aamusta tietää että illalla se on sit menoa :)

Onko teillä mitään hellyyttä arjessa, ilman että sen tarvii johtaa seksiin?

eipä juurikaan.. hellyyttä ollenkaan.. joskus halaan miestä ohimennen, se vaan ei tunnu millekään kun tiedän miehen inhoavan tilannetta. joskus suutelen ohimennen, mies vetäytyy kun ei kuulemma halua pussailla.

ennen kuin joku vetää esiin vaihtoehdon "toinen nainen", niin siihen voin vastata raudanlujasti, että ei taatusti ole. miten tuo mies toista naista saisi, kun ei omaansakaan saa pysymään lähellä moisella käytöksellä..

Voi, me käydään suihkussa tahi kylvyssä yhdessä. Pidän hellyydestä, mutta en seksistä. Siinä on vissi ero. Ja ei ole kyse siitä etteä juuri miestäni halua seksuaalisesti, en vaan pidä seksistä kamalasti. Olen estynyt ja kömpelö.

Mutta hellyyttä meillä kyllä on ja siitä tykkään. Se ei ahdista. Se ahdisti tänään kun huomasin paijalun olevan luokaa "tahdon seksiä" ja siitä se ahdistus mulla tuli.

Mulla sama juttu. Olen miettinyt et olenko aseksuaali

[QUOTE="aada";25492979]Onpa ikävä tilanne... :(
Oletko ikinä ajatellut käydä vieraissa? (ei niin, että sitä suosittelisin)[/QUOTE]

olen ajatellut ja käynytkin kerran. siitä tuli niin hirveä morkkis, että oli pakko tunnustaa miehelle. sekään ei edesauttanut muutosta miehen käytökseen. tilanne ei muuttunut suuntaan, eikä toiseen. eikä mies ollut edes pahoillaan.

ja voin myöntää, että se pano tuli tosiaankin tarpeeseen.

No jos et halua jättää miestäsi, niin mitäpä jos käyt tyydyttämässä seksuaaliset tarpeesi jatkossakin toisaalla? Miehelle on turha kertoa, mitä hän ei tiedä, ei häntä loukkaa.

[QUOTE="aada";25493062]Mikä sitä sun miestä oikein vaivaa. Koetko että hän kuitenkin sydämessään rakastaa sinua?[/QUOTE]

luulen, että sydämessään rakastaa, muttei saa sitä näytettyä ulospäin mitenkään. ei edes pakon edessä..on kyllä sanonut useasti, ( varsinkin pienessä hiprakassa suostuu puhumaan aiheesta ), että hänen elämänsä päättyisi eroon. ei kuulemma olisi mitään syytä miksi jatkaa eteenpäin, jos minun rakkauteni häntä kohtaan sammuis pois..

Minä olen onnistunut solmimaan kaksi avoliittoa tuollaisen miehen kanssa. Ja lopulta oli niitä lapsiakin. Eroa hyvä nainen nyt, kun teillä ei niitä vielä ole! Toisaalta, onneksi ei taida helpolla tullakaan, jos seksi on niin vähissä.

Minä en kestänyt. Ensin päätin jäädä elämään miehen kanssa tasaista perhe-elämää. Se oli ihan ok siihen asti, kun olin iltamenoissa ja vastaan tuli mies, joka vei jalat alta. Ei, hän ei vienyt niitä ensimmäisenä iltana sängyssä, vaan jutellessa, katseillaan ja vieressä olemisellaan. Seuraavalla tapaamiskerralla otin sen askeleen ja menin sänkyyn hänen kanssaan. Olin ajatellut, että liittoni oli niin kuiva ja olin avopuolisolle asiasta puhunut, ei muutosta. En kokenut mitään morkkista. Mutta - huomasin sen, että en pystynyt jatkamaan siinä kuivassa liitossa. Ajattelin, että haluan edes kerran vuodessa kokea intohimoista läheisyyttä!

Siihen kerta vuoteen se on melkein jäänytkin.. Persaukisena aloitin yksinhuoltajan elämän, mutta en ole koskaan ollut onnellisempi kun sen ratkaisun tein.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
ollut samantyyppisessä tilanteessa.

Mies osoitti tunteitaan vain jos oli itse jotain vailla(tiesi että suostuisin paremmin, jos olisin tyytyväinen, tietenkin). Ja sitten minä säälihellyydestä sekaisin suostuin aina kaikkeen mitä mies vain osasikaan pyytää.

Mutta jos minä yritin muuten vaan halailla tai pussailla tai mitä vaan, niin pelkkä jäävuori oli vastassa. "ei nyt", "ei täällä", "älä nyt viitti" ymym.

Ja kokemuksesta voin sanoa ettei se tilanne siitä miksikään muutu, toiset ihmiset osoittavat tunteitaan avoimesti ja näkyvästi ja toiset taas olettavat että se kun raahautuu työpäivän jälkeen kotiin ja nukkuu samassa sängyssä on tarpeeksi suuri osoitus rakkaudesta. Että toisen pitäisi arvata että kyllähän mä sua rakastan kun sun kanssa kerta olenkin.

Jos mä olisin sinä, lähtisin. Niin kamalalta kun se kuullostakin, tää on sun elämä jossa sun tehtävänä on pitää huoli omasta onnellisuudestas. Ja olemalla sellaisessa suhteessa jossa sä et saa sitä mitä kaipaat, sitä mikä sulle kuuluu, sä teet itsestäs vaan päivä päivältä onnettomamman.

Voimia <3

Yhteistyössä