Millaista kasvohoitoa minulle suosittelet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Eli siis, mulla on naama mennyt ihan hirveään kuntoon. Ei ole varsinaisesti finneillä, mutta ihan röpelöinen, kuivuu hirveästi, otsa rasvoittuu hetkessä (tekis mieli putsata se pirtulla).
En tiedä mistä tämäm johtuu, sillä olen aina ollut tähän saakka, 26v, hyväihoinen.

Mikä kasvohoito olisi paikallaan? Mitä teen, ettei naama olis näin eläkkeellä?

Jotenkin tämä on niin järkyttävässä kunnossa, että uskon järeempien aseiden olevan paikallaan.
En ole ikinä käynyt kosmetologilla kasvohoidossa, niin en tiedä mitään niistä.

Eli siis, mulla on naama mennyt ihan hirveään kuntoon. Ei ole varsinaisesti finneillä, mutta ihan röpelöinen, kuivuu hirveästi, otsa rasvoittuu hetkessä (tekis mieli putsata se pirtulla).
En tiedä mistä tämäm johtuu, sillä olen aina ollut tähän saakka, 26v, hyväihoinen.

Mikä kasvohoito olisi paikallaan? Mitä teen, ettei naama olis näin eläkkeellä?
Rasvainen iho - ACO Hud Nordic

vittuiluruutu.jpg

Mä olen myös kuorinut, parillakin eri tuotteella.
Sain keskiviikoksi varattua ajan kasvohoitoon, kerroin ongelmat jne. katsotaan sitten siellä paikanpäällä, että mitä tehdään.

Se kosmetologi käski miettiä, että onko mikään muuttunut, että mistä tämä johtuu. Luetteli eri vaihtoehtoja, esim pyykinpesuaine, hormoonit.

Mulle on laitettu kierukka puolitoista vuotta sitten. Ei kai se vuoden jälkeen voi yhtäkkiä vetää naamaa tähän kuntoon?

Mulle tuli ihanan pehmeä iho kun kuorin kristallisuolalla kasvot, suihkussa. Rasvana käytän karitevoita joka on täydellinen kaikkeen mahdolliseen =)

Mihin sitten päädytkin, niin kokeile mahd. luonnollisia vaihtoehtoja. Tekevät iholle todella hyvää!

Itse käytän kaiken muun kosmetiikan sertifioitua luonnonkosmetiikkaa (usein hajustamattomia tuotteita) ja olen päässyt sen avulla eroon esim. pitkään suun ympärillä olleesta ekseemasta. Mikrokuorintavoiteesta en silti luovu, vaikka välillä kokeillut muutakin, koska vaikutus ihon kuntoon niin selvä (karheus, finnit ja tulehtumattomat röhelmät).

Kävin kasvohoidossa tänään :D
Ultrattiin, mikrohiottiin ja laitettiin joku saatanasti kirvelevä naamio puoleksi tunniksi ja nyt on naama (jos mahdollista) entistä karmeamman näköinen.
Noh, jospa mse tästä tasottuisi.

Olen juonut nyt vettäkin ainakin kolme litraa päivässä. Koskahan sen vaikutus alkaa näkyä?

Yhteistyössä