Millaisissa väleissä exän ja tämän uuden puolison kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Pohdiskelen aikani kuluksi henkeviä :whistle:

Minulla olo että aggressiot lapsen isää kohtaan olleita ja menneitä, lapsen kannalta ajattelen eli kohti tulevaa ja toivon että jatkossakin välit ok. Äsken oli vähän tulehduksen tynkää mutta tilanne tainnut neutralisoitua :saint:

Pelkään vaan että tytölle tulisi joku kamala äitipuoli, joku kokelas nyt onkin ja vissiin ok, mutta ei kai siitä kuoriudu myöhemmin mitään pirttihirmua :x :o :xmas:

Muoks, kysymys siis lähinnä tilanteesta jossa yhteisiä lapsia.

lapsen isän kanssa olen väleissä, mutta lapseni äitipuoli on kamala. lapselle mukava,mut minä olen sille punainen vaate. se on ihan seko,ihanku haluaisin exän takasin :laugh:

Exän kanssa ok, mutta sen avokki on saanut musta ilmeisesti trauman pelkkien puheiden perusteella, kun ei kaikesta päätellen halua edes sen verran tekemisissä olla että moikattaisiin kun neitiä vaihtaessa nähdään..

Mainiot välit exään, myös vaimolla, ei yhteisiä lapsia exän kanssa, seurusteltiin 5v.-Exällä ei tällä hetkellä vakio miestä.
Nykyisen kanssa naimisissa jo toistakymmentä vuotta, tänä aikana exästä tullut yksi vaimon parhaita kavereita.
Tosin kukaan meistä tuskin ajattelee (eikä pitkiiin aikoihin) tavatessamme että tuo on mun ex tms. vaan hän on vain meidän yhteinen ystävä.

tunnen sen ennestäänkin enkä ole koskaan siitä pitänyt. sama lehmä se edelleenkin on kun ennenkin. mutta sopinee exänkanssa hyvin. tyttö siä kuitenkaan käy kun ex jättää sen aina porukoilleen.

Ihan ok. Nykyisen exään mulla on paremmat välit ku mun nykyisellä itellään, exäni nykyiseen ihan ok, saatetaan puhelimessa puhua mut ei se paljo ilkee katella (perheenrikkoja) ku nähdään. Toisen exän nykyistä en tunne ku ei oo tätä exääkään näkyny vuoteen.... Siis kahteen. =)

Erottu ollaan jo 9v sitten ja isä ei tapaa lasta lainkaan, omasta tai vaimonsa tahdosta tai käskystä. Hän soittaa minulle pari kertaa vuodessa ja puhuu niinkuin oltais eilen nähty. Ei mitään oikeeta asiaa koskaan. Me emme taas saa soittaa hänelle, hän on kieltänyt ja eikä hänen vaimonsa myöskään tiedä hänen soittelevan meille minulle. Välit on siis ei oikeen minkäänlaiset ja hänen vaimonsa kaiketi inhoaa meitä/minua, mitä liekään niin kaunista ex minusta hänelle puhunut :) Postisetä tuo lapselle 2kertaa vuodessa 5-10? lahjan vaimon käsialalla varustettuna(joulu ja synttärit)

Kaks maailman itsekkäintä ja veemäisintä ihmistä mitä maa päällään kantaa |O
Että sellaiset välit :headwall:

Eikä se mulle kettuilu mitään, mutta kun sotkevat lapset aikuisten välisiin riitoihin :/ :ashamed:

Siel toi ex kokee varmaan parhaillaan taas isäksi tulemisen riemuja... Mul ei oo mitään haluja tutustua siihen sen uuteen puoliskoon, erillään kait asuvat viel..
Leikkikööt taas kerran kotia. Pirttihirmu on se akka sil, mitä puheista oon kuullu...
Lapset ei esim. oo saanut mua nimeltä mainita ton akan kuullen :kieh:

en missään tekemisissä...... näin viimeks ex kun kävin kattomas mun ystävää sairaalas kun oli saanu lapsen ja sattumoisin ex:än vaimo oli samassa huoneessa ex kun näki että tulen sisään se paineli siltä istumalta ulos ja jätti esikon ja vaimonsa sinne :o vähänkö ihmettelin sen käytöstä..

no exästä kun erosin se hankki pian uuden hoidon, yhmamman myöskin. tä olikin sellanen tapaus et oli yksin kaks lastansa kasvattanu joiden faijat ei oo koskaan lapsiaan nähneet, koska eivät ole halunneet... noh, se emäntä sitten ei halunnut että exäni tapaisi lapsiaan :headwall: kun ei hänkään niin ei muutkaan. pimpelipom... kaikkia se maapallokin päällänsä kantaa :whistle: onneksi ovat nyt eronneet!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Ei ole mitään välejä. Miksi olisi?
Mulle ainakin on tärkeää, että olen hyvissä väleissä poikani äitipuolen kanssa. Viettäähän poikani hänen kanssaan kuitenkin aika paljon aikaansa. On mukava tietää, että kun junnu tuosta kotiovesta isälleen lähtee, vastassa on erittäin mukava äitipuoli.

ex:n kanssa hyvät välit. pystytään jutelemaan ihan normaalisti kaikennäköisestä poikaan liittyvistä ym.. Poika hänellä ainakin kerran viikossa. Uutta hänellä ei kait ole, enkä ole udellutkaan :)

Yhteistyössä