Millaisia vaatteita on Lingon & Blåbär? Jos menee kutsuille, onko "pakko" ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen menossa ekaa kertaa elämässäni lastenvaatekutsuille, millaisia ne on? Täytyykö ostaa jotain jos menee? Ja millaisia nuo Lingon & Blåbär -vaatteet ovat? Kuvaston perusteella aika kalliita ja eivät erityisen nättejä...

Kalliiita ovat eikä minustakaan kovin nättejä :/ eikä kutsuilla ole pakko ostaa, mutta siellä tulee sellanen "sosiaalinen paine" sille ostamiselle helposti - no ainaki mulla tulee noilla kotikutsuilla :D

no miks sä menet, jos et tykkää? :D Ei tietenkään ole mitään ostopakkoa, emännän palkinto tietysti riippuu ostettujen tuotteiden yhteissummasta, joten jos on oikeen nuiva emäntä niin voi pahottaa mielensä. (itse en kyl moisen ihmisen kutsuille edes lähtis )

L&B:n vaatteet on todella kestäviä ja hyvälaatuisia. Itse oon ostanu sielt mm. housuja lapsille yms. perusvaatetta, jota oon sitten yhdistelly värikkäämpiin.

Just muutettiin ja ajattelin osallistua, että tapaan alueen äitejä.. Ihan kivoja vaatteita joukossa on, joten jos sieltä nyt jotain löytyisi. Mutta mitä noilla kutsuilla tehdään? Siis juodaan kahvia ja joku esittelee vaatteita?

kalliita ja rumia. kaksi kertaa olen ollut.
ei tietenkään ole pakko ostaa, mutta mulla on se vaiva etten kehtaa olla ostamatta niin sitten olen aina ottanut jotakin pientä

näissä kutsuissa on aina se että emännän lahjaan vaikuttaa se ostavatko vieraat vai ei. itse oon aina ostanut vaikka jotain pientä mun mielestä kohteliasta emäntää kohtaan kun on kumminkin siivonnut ja leiponut kutsuja varten.

Yhteistyössä