Millaisia vaatteita itse käytätte ulkoillessanne lasten kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tyttöjen äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
puistossa softsell tuulta ja vettä kestävät housut (miten nyt kirjoitetaankaan, taantunut olen :D) ja koskeuskestävä talli nothface (hyvent) ja gore tex kengät. kaupungilla farkut ja normi takki ja nilkkurit.

puistossa syyskeleillä gore-kengät, farkut tai jos sataa niin vettäpitävät tuulihousut(kuorihousut). vettäpitävä tuulitakki (siis vk-takki) talvella ne samat housut ja fleecehusut alla, toppatakki.
kaupungilla tennarit/nilkkurit, kangastakki, farkut

[QUOTE="leena";24803694]puistossa softsell tuulta ja vettä kestävät housut (miten nyt kirjoitetaankaan, taantunut olen :D) ja koskeuskestävä talli nothface (hyvent) ja gore tex kengät. kaupungilla farkut ja normi takki ja nilkkurit.[/QUOTE]

Kuinka helposti se kosteutta kestävä North Face Hyvent kastuu läpi? Siis jos sataa oikein kaatamalla niin kuinka pahasti kastut?

Ulkoiluvaatteet päälle kelistä riippuen kun ulkoillaan. Kaupungilla voi olla ulkoilutakki kyllä suorien housujen kanssa päällä, sillä käytän julkisia. Kastuminen on paskempaa kuin täydellinen kaupunkitälläys. Kengissä suosin mielellään gorea myös hienommissa kengissä (saapikkaissa, nilkkureissa, kävelykengissä), en nyt toki ihan kaikissa.

Kuinka helposti se kosteutta kestävä North Face Hyvent kastuu läpi? Siis jos sataa oikein kaatamalla niin kuinka pahasti kastut?

Eilen kävin kävellen kaupassa ja satoin välillä tihuttaen välillä kaatamalla. yritin mennä sateenvarjon alla mutta turhaan vettä tuli kaikista suunnista ja sateenvarjo meni monta kertaa sijoiltaan joten menin lopun matkaan ilman varjoa. Takki oli päältä aivan märkä mutta läpi ei ollut mennyt, ihme kyllä. otin ekan kerran fleesetakin sinne sisään (siis kuuluu takkiin kylmemmillä keleillä) mutta oli liikaa vielä tähän aikaan. olen ollut erittäin tyytyväinen takkiin, hintava oli mutta hintansa väärti :) suosittelen!

nort facen housuja en ole vielä raaskinut ostaa, mutta raiskin tuulta / vettä pitävät kelpaavat vielä.

Tätä vain aloin miettiä sen jälkeen kun aamupäivällä lähdettiin lasten kanssa ulos. Puistossa oli lasten kanssa nainen, jolla oli päällään "citykumpparit", farkut, neule ja toppaliivi... Näytti ihan "tyylikkäältä". Itselläni oli softshell takki ja urheiluhousut... :D

Riippuu ilmasta. Tänään on ollut sateista, mulla oli vettä pitävä takki, hiukan kosteutta kestävät housut ja kumpparit. Jos olis ollut kuivempaa, niin fleecetakki, jotkut olohousut ja lenkkarit/croksit. Ei ulkoilla ku omassa pihassa, joten ei tartte liata farkkuja ja toppaliivejä =)

Yhteistyössä